  • Data: 2017-03-22 18:28:07
    Temat: Re: co zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan WM napisał:

    > Czy ironiczna uwaga o temacie z Mickiewicza to podręcznikowa definicja?

    W takim samym stopniu co "wydajność pracy" w rozumieniu wcześniej opisanym.
    To nie jest źle, gdy się używa słów w znaczeniu potocznym. Źle jest, gdy
    w oparciu o to próbuje wyjaśniać świat. Żeby nie pisać wprost, że ktoś
    bredzi, dobrze jest zrobić delikatną uwagę, o Mickiewiczu na przykład.
    To potrafię znakomicie.

    > Poczytaj sobie Schopenhauera, bo widzę, że albo masz braki w
    > wykształceniu humanistycznym, albo udajesz głupa.

    Co Schopenhauer pisał na temat ekonomii?

    > Zgoda, tak właśnie wygląda humanista bredzący o technice.

    Humanista, ale może niezbyt zajadły? A w ogóle myślałem, że inżynier.

    > Okazuje się, że prostym ludziom do szczęścia wystarczy telenowela i
    > program o celebrytach.
    > Humanistów krew zalewa, że gawiedź woli to, niż rżnąć snoba na
    > nowoczesnym przedstawieniu.

    Taki zalany krwią humanista to musi być widok straszliwy. Nawet zajadłego
    szkoda.

    > To żadna sensacja tylko kreatywna księgowość.

    Nie jestem przyzwyczajony. Dla mnie wciąż sensacja.

    --
    Jarek