  • Data: 2017-03-22 22:14:33
    Temat: Re: co zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No własnie, jak co dzień będą jacyś labidzić -- jeden, że winny nikt inny
    > jak Mickiewicz, drugi będzie chciał materiałoznawstwa, trzeciemu w ogóle
    > nie wiadomo o co chodzi, bo go we szkole nie nauczono formułowania myśli.
    > Każdy czepi się swojego szczególiku, za nic ma innych, ogólnym spojrzeniem
    > na całość się brzydzi.

    Kolega Sebastian ma rację.
    Pobieżną znajomość realiów, próbujesz nadrobić bezczelnością i kpiarskim
    tonem.
    Wchodząc między wrony powinieneś nauczyć się ich języka, inaczej nie
    będziesz zrozumiany.
    Ty wielki pan humanista nawet nie próbujesz nas rozumieć, tylko z
    miejsca pouczasz i rozstawiasz po kątach.
    Panowie humaniści zostawcie zarządzanie fachowcom, bo to nie te czasy,
    kiedy przemysłem mogła zarządzać byle kucharka.

    WM