  • Data: 2017-03-23 12:23:50
    Temat: Re: co zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6aa73243-0b5b-49f3-a169-abee093118fb@go
    oglegroups.com...
    >Nie mogłem uwierzyć że w kraju który wydał Karola Adamieckiego
    >(zajadłego niehumanistę) nikt nie potrafi ogarnąć organizacji firmy,
    >zarządzania projektami i takich tam nudnych i powszechnie wykpiwanych
    >historyjek.
    >Że kiedy wszystkie gadające głowy zgodnie powtarzają od lat "Polka ma
    >niską wydajność pracy"- nikt nie wie co to znaczy i jak temu
    >zaradzić.

    Konradzie, ale jaka wydajnosc - materialna, czy finansowa ?

    Bo powiedzmy ze polski robotnik cos robi, i niemiecki robi to samo. I
    sie okazuje, ze Polak robi troche szybciej.
    Ale to Niemiec zarabia 4x wiecej.

    Teraz powiedzmy, ze obaj robia w fabryce Opla. W dwoch roznych
    fabrykach ... to kto jest temu winien, ze Polak ma niska wydajanosc
    pracy ?

    >Że w firmach każdy by chciał być 'managerem' nie rozumiejąc istoty
    >tej funkcji. Że nikt nie potrafi organizować zespołów ludzkich, a co
    >najwyżej tworzy się kolekcje indywidualistów.
    >Że na haerowców najmuje się Koszałków Opałków, papierologów
    >zajadłych, którzy nawet nie bardzo wiedzą kogo dyrektorzy/kierownicy
    >sobie zatrudniają.
    >Że w efekcie cały ten polski biznes jest bardziej reakcją na to co
    >się dzieje poza Polską, niż akcją tworzenia czegoś.

    Przyznam, ze na razie malo nowych rzeczych tworzymy.

    Ale rodzimy przemysl sie rozwija ...

    J.