    Date: Tue, 14 Dec 2010 11:01:55 +0100
    From: Ktostam <k...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co 4-7 pajac ma halogeny ??

    W dniu 2010-12-14 09:36, Przembo pisze:

    > Szkoda że odniosłeś się tylko do tego, a tak się składa że SP jako
    > niemal jedyny ma doświadczenie w jeździe we mgle, nie mgiełce przy
    > której rodzaj włączonych świateł wiele nie zmienia, a prawdziwej mgle. W
    > trudnych warunkach jak ktoś ma włączone światła mijania to albo warunki
    > nie są trudne i przeciwmgłowe tylko odrobinke poprawia sytuacje, albo
    > kierowcy zależy by widzieć białą ściane przed maską.
    >
    > Ale żeby to zrozumieć trzeba choć raz w życiu jechać w prawdziwej mgle,
    > czego większość w tym wątku nie doświadczyła.

    Oczywiście masz racje. Jak jest gęsta mgła nikt poza SP nie wyjeżdża
    samochodem. Wybacz ale zdarzało się mnie (i zapewne wielu jeszcze
    osobom, tak tak, nawet czytających tę grupę) i w takiej mgle jeździć.
    Fakt faktem być może to zasługa halogenów a może i mój brak
    doświadczenia i dyletanctwo uchroniło mnie przed jazdą gdzie odległość
    od pobocza sprawdzało się nogą przez otwarte drzwi. Jeśli o takiej mgle
    piszesz to faktycznie, doświadczenia nie mam.
    Po drugie rozumiem że przednie halogeny potrafią denerwować (szczególnie
    w deszczu i źle ustawione). Ale to i tak jest niczym przy notorycznie
    włączanych tylnych lampach przeciwmgłowych które IMHO przeszkadzają dużo
    bardziej. Sam staram się nie używać i jednych i drugich bez potrzeby,
    ale jeśli już to kilku(nasto?) krotnie częściej przydają mi się
    przednie. A jak mocno sypie śniegiem też potrafię sobie przyświecić.

    A wracając do zarzutów merytorycznych to żeby do czegoś się odnosić i z
    kimś dyskutować warto przenieś rozmowę na inny poziom. I tak jak
    wcześniej pisałem o ile "w mowie" ekspresję jestem w stanie zrozumieć,
    wybaczyć, zignorować lub z politowaniem przytaknąć to giętki język
    pisany mnie boli. Być może dlatego że nie jest ulotny.

    Łosiek