  • Data: 2010-12-17 19:57:18
    Temat: Re: co 4-7 pajac ma halogeny ??
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Cavallino* w wiadomości news:4d0752c6$0$22813$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
    > Ocena należy do niego nie do Ciebie.
    > Może ma kurzą ślepotę i halogeny go ratują?

    No wiesz... jak mi siedzi na zderzaku to jego przecimwgłowych nie widze i
    jest ok, jak jedzie daleko to też mnie to nie rusza... ale jak jedzie
    delikwent blisko choć słabo widzi to działam tak by jechał dalej, a tylne
    świateło o znacznie większej mocy niż pozycyjne działa. A co do uwagi o
    kurzej ślepocie, to żadne tłumaczenie, masz ten problem że się na to
    powołujesz? Ja nie, ale znam osobe która jeździ tylko za dnia, ale wiudać
    nie wszyscy są odpowiedzialnymi kierowcami :/

    > Na tej samej zasadzie kapelusznik jedzie lewym pasem, a co bardziej
    > nerwowi przyblokowani przez niego, uczą go rozumu po wyprzedzeniu
    > również go blokując.
    > Wyluzujcie ludzie, od takich odgrywek to tylko chamówa się na drodze robi.
    > Melisa by się przydała.

    Przydałoby się szanować innych kierowców, ja domyślnie każdemu ułatwiam
    jazde, ale czy brak ułatwienia komuś jazdy lub, jak w tym przypadku,
    przeważnie skuteczna próba to odgrywka? Proponujesz coś innego wobec gości
    mających Cie kompletnie gdzieś? Chętnie wysłucham, jak to kulturalnie
    sprawić by nie jechać przed lub za (zależnie od okoliczności) takim baranem
    :)

    Pozdr