  • Data: 2010-12-14 12:19:36
    Temat: Re: co 4-7 pajac ma halogeny ??
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:ie7jak$11p$1@news.onet.pl...
    > *Cavallino* w wiadomości news:4d074a74$0$27038$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > Ma prawo nie ma powodu,

    Ocena należy do niego nie do Ciebie.
    Może ma kurzą ślepotę i halogeny go ratują?

    > ja nie mam prawa a mam powód, proste :)

    Na tej samej zasadzie kapelusznik jedzie lewym pasem, a co bardziej nerwowi
    przyblokowani przez niego, uczą go rozumu po wyprzedzeniu również go
    blokując.

    Wyluzujcie ludzie, od takich odgrywek to tylko chamówa się na drodze robi.
    Melisa by się przydała.