  • Data: 2011-06-22 16:57:23
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-21 21:17:13 +0200, "Tomek" <s...@o...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ciekawa teza....

    To elementarne - masz papier potwierdxający, że znasz przepisy.
    A nie znasz ich. Wniosek?
    Albo cierpisz na demencję starczą, albo ten papier potwierdza nieprawdę
    - bo już udowodniłeś, że nie znasz przepisów.
    To elementarne.

    > Zgoda. Jak najbardziej.

    Uff... Oddycham z ugą.
    :-)

    > A jak zostaję celowo

    A jakie znaczenie ma czy celowo, czy przypadkiem?
    Skutek jest ten sam: nie widzisz? Nie jedziesz.
    (mam wrażenie deja vu...)

    > oślepiony na czas krótszy od zapamiętanego
    > obrazu drogi spred chwili oślepienia
    > to co? Dawa.ć od razu "pełne heble"??

    Znowu się wykładasz.
    Masz jechać wtedy, gdsy widzisz - gdy nie widzisz, nie jechać.
    Podkreśl teraz gdzie tam występują pełne heble.
    ;>

    Masz zahamować/zwolnić/zjechać/stanąć STOSOWNIE do sytuacji.
    (chyba że chcesz prowadzić dyskusję na poziomie tej debinej paplaniny
    o ZBRODNICZOŚCI 63 czy 67 km/h. bo podpuściłeś ich świetnie - czapkę z
    głowy ściągam przed tobą za to)

    > Odpowiadanie agresją na agresje

    Jaka agresja?
    Nie widzisz? Nie jedziesz.
    Gdzie tu jest agresja???

    > Ale to czasy PRL-u, teraz wszystko jest inaczej.

    To temat na sporą dysertację, skłaniam się ku tezie, że kabina powoduje
    błędne założenie, że jest się niewidzialnym i bezkarnym.
    Ale kanal 9 czy 112 skutecznie pomagają...

    > Wniosek dla mnie jest jeden- trzeba zainwestować w
    > zestaw głośnomówiący i mieć w komórce wbity 997.

    OCZYWIŚCIE!
    Zwłaszcza że trzymanie kawy, penisa, głowy dziewczyny, gazety, kanapki
    czy maszynki do golenia wykroczeniem nie jest, a trzymanie telefonu
    (nie rozmowa, a trzymanie! już jest.
    Więc zestaw dla podróżującego samochodem jest niezbędny IMO.

    > I z niego korzystać, gdy coś podobnego się zdarzy.

    Święte słowa.
    :)

    > Dobranoc wszystkim zabierającym tu głos.

    Dobranoc.
    :-)

    --
    Bydlę