eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodycelowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili? › Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Date: Wed, 22 Jun 2011 10:53:10 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <itse26$bpl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <itq7is$j48$1@news.onet.pl> <tezcjh4royec$.1rk2gl4wxurzc.dlg@40tude.net>
    <itqa68$ilc$1@inews.gazeta.pl> <itqah0$575$2@node2.news.atman.pl>
    <itqbfh$28q$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1308736390 12085 194.80.173.254 (22 Jun 2011 09:53:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jun 2011 09:53:10 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <i...@p...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.17)
    Gecko/20110414 Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378178
    [ ukryj nagłówki ]

    On 22/06/2011 03:39, Pszemol wrote:
    > "Tomek" <s...@o...pl> wrote in message
    > news:itqbfh$28q$1@news.onet.pl...
    >> Ciekawe podejście. Jej wina, że została uderzona
    >> stojąc na światłach. Podejście jak człogisty z
    >> Czterech Pancernych.
    >
    > Nie za to, że została uderzona tylko za to że nie ustawiła zagłówka :-)

    Przykładowe wyniki testów:

    http://www.motonews.pl/saab/news-510-aktywne-zaglowk
    i-saaba-sahr.html

    Wyniki najnowszych badań Instytutu Bezpieczeństwa Drogowego (IIHS)
    wykazują, iż system aktywnych zagłówków SAHR powoduje spadek obrażeń
    kręgosłupa szyjnego pasażerów samochodu o 43 %. W trakcie tych badań
    mierzono skuteczność działania systemu SAHR metodą porównania ilości
    roszczeń ubezpieczeniowych z tytułu obrażeń kręgosłupa szyjnego kierowcy
    wskutek uderzenia w tył samochodu - przed i po wprowadzeniu systemu SAHR
    do użytkowania.



    Rozumeisz różnicę między "redukowaniem obrażeń", a niemożliwym do
    wykonania "wyeliminowaniem obrażeń", czy może zaginasz prawa fizyki?




    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: