  • Data: 2009-06-01 08:56:27
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co niby otworzy taki haker przy takiej prędkości?
    > Już lepiej, wygodniej i bezpieczniej korzystać z GPRSu w komórce...
    > Pojechałeś z tym netem przez budkę

    Chyba nie czytasz ze zrozumieniem.
    Przez budkę to on może mieć teoretycznie 56 kb/s a w praktyce to ja w
    Międzyzdrojach na linii w pracy mam 52 kb/s i nie wiem jak Ty ale w czasach
    modmów to ludziom wystarczało.
    Także do hackowania.
    Pamiętaj, że haker nie musi uploadować czy downloadować DO/OD SIEBIE różnych
    plikow.
    On tylko wydaje polecenia ich trasferu gdzieś po necie.
    Dla poleceń to 52 kb/s wystarczy.
    Ja miałem wiele lat 128 kb/s a teraz mam 256 kb/s.
    I wystarczy mi to TAKŻE dla ściągania plików czy ich wysyłania (filmów i
    "empeczy" nie transmituję).
    Muisz zrozumieć, że nie każdy to backupowiec internetu.
    BTW. Do niedawna miałem peceta a dyskiem 5 GB i przez wiele lat mniej wiecej
    50% pojemnosci było tylko zajęte.
    Naprawdę nie każdy tak samo korzysta z internetu i rozumiem, że wielu "nie
    mieści się w glowie" jak można mieć łącze poniżej "nędznego 1Mb/s".
    W biurze mam bardzo dobrą linię a mimo to do pracy jest tam Orange Freedom
    256 kb/s.
    Wiesz czemu ? Bo szybszego łącza nie potrzeba a ta opcja jest najtańsza z
    dostępnej w miasteczku (nawet lokalny provider WiFi ma drożej).
    Płacę tam 24 PLN BRUTTO miesięcznie za internet.
    I nie narzekamy na prędkość bo to NAM wystarcza.
    Przyjmij więc do wiadomosci że 52 kb/s dla hakera może byc kuszące.
    Zwłaszcza gdy nie ma alternatywy.
    Kupowanie komórki (nawet używanej i porysowanej) tylko po to aby
    przeprowadzić jeden atak a później ją zniszczyć (IMEI) może się nie opłacać.
    Tym bardziej że na zadupiu gdzie czasem jest tylko GPRS to "aż" dwa razy
    szybsza prędkość (realnie).
    U mnie do niedawna był sam GPRS i to tylko przy antenie Yagi na dachu.
    Teraz zaszczycili mnie EDGE.
    Ja wiem że z maista widać śwait inaczej ale nie pisał bym o tych budkach w
    kwestii przydatności dla hakera bez powodu.....
    vari