  • Data: 2013-09-11 20:24:18
    Temat: Re: biedafon do aero2
    Od: P.B. <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Sep 2013 07:59:33 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    > No tak, przekonałeś mnie teraz.

    To napiszę tylko informacyjnie, żebyś nie wprowadzał ludzi w błąd, bo
    robisz to z takim przekonaniem, że jeszcze ktoś gotów jest uwierzyć:
    - udostępnianie połączenia przez Joiku w Nokiach z epoki E51 i E63
    tworzy sieć wifi typu ad-hoc.
    - żadne urządzenie z Androidem od 2.3.6 do 4.3 nawet nie wykrywa
    takiej sieci i w żaden sposób nie może się do niej podłączyć.
    - można w starym Symbianie udostępnić modem 3G przez BT i użyć go w
    Androidzie z pomocą oprogramowania DUN na Androida. Ja używałem
    BlueVPN - działa, ale jest upierdliwe.
    - wifi tethering w Androidzie tworzy sieć typu infrastruktura i każdy
    Android może swobodnie z niej korzystać.

    Jak nie wierzysz to sprawdź albo doczytaj, bo masz duże luki w
    wiedzy.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek