  • Data: 2013-09-15 01:41:34
    Temat: Re: biedafon do aero2
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Szumilas" napisał:

    > Bardzo ciekawe zagadnienie. To pewnie dlatego, że częściej się mówi o
    > niskim budżecie, niż o wysokim. Wyniki z Google'a:
    >
    > "wysoki budżet" - 8060
    > "niski budżet" - 26500

    Kwestia dobrania przymiotników. A spróbuj tak:

    "duży budżet" - około 2 850 000 wyników
    "mały budżet" - około 2 080 000 wyników

    i już twoja teoria bierze w łeb ;->

    A tak w ogóle - "ja i profesor Bralczyk uważamy" ;-), że w tym przypadku
    bardziej adekwatne byłyby określenia "niskobudżetowy" (ok. 263 000 wyników)
    oraz "wysokobudżetowy" (ok. 51 600 wyników).

    JoteR