    From: Trybun <i...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: bezprawie (?) w PLay
    Date: Mon, 08 Apr 2013 10:47:22 +0200

    W dniu 2013-04-08 10:08, Mario pisze:

    > Gdyby umowa całkiem wygasała to tysiące klientów oburzałoby się, że z
    > dnia na dzień są pozbawieniu możliwości dzwonienia.
    > Takie tez jest stanowisko UKE:
    >
    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,1115,127035123,,pytan
    ie_do_UKE_Umowy_na_czas_okreslony.html?v=2

> [...]
    > terminie nie złoży innego oświadczenia woli. Takie rozwiązanie
    > gwarantuje abonentowi ciągłość świadczenia usług telekomunikacyjnych
    > dając jednocześnie abonentowi czas na podjęcie decyzji o dalszej
    > współpracy z operatorem lub rozwiązania umowy na świadczenie usług
    > telekomunikacyjnych.
    > Czas na podjęcie decyzji w tym zakresie jest zwykle w umowach
    > wskazywany. W przypadku umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
    > przedsiębiorcy telekomunikacyjni najczęściej wskazują termin
    > najpóźniej 30 dni przed upływem terminu umowy zawartej na czas

    Naprawdę sądzisz że znalazłby się choć jeden klient zgłaszający
    pretensje bo został pozbawiony możliwości dzwonienia, które wynikło z
    zakończenia terminowej umowy na te usługi?? A w odwrotna stronę - tylko
    chyba ktoś upośledzony może sobie to chwalić coś takiego, że ktoś mu
    głowę zawraca, mimo tego że umowę podpisał na określony termin. Kończy
    się umowa i klient zapomina o firmie z którą podpisał umowę TERMINOWĄ, i
    jest pewny że za jakiś czas firma "Kruk" nie zapuka do jego drzwi i nie
    upomni się o zaległe opłaty... I żeby nie było żadnych wątpliwości - te
    bandycko-kapitalistyczne praktyki są stosowane nie tylko w usługach
    telefonicznych - stosowane są także przez tzw platformy cyfrowe, i w tym
    wypadku dotyczy to płatnych telewizji.
    Nawet sobie chyba nie zdajesz sprawy ile trudu kosztowało mnie
    niedawno wypowiedzenie TERMINOWEJ umowy TV "N", po tym jak dobiegła
    końca. Tak więc nie pisz że ktoś zadziałał w moim, klienta interesie
    robiąc z umów taki bajzel, na którym zyska tylko jedna strona.