  • Data: 2013-04-07 12:57:12
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 02:14:59 +0200, JoteR napisał(a):
    > Temat stary jak umowy abonamentowe, wielokrotnie wałkowany i tu i na
    > różnych (za przeproszeniem) forach i już chyba wszyscy w Polsce (łącznie z
    > Trybunem Ludu) wiedzą, że wypowiedzenia składa się odpowiednio wcześniej,
    > tylko dziadzio Kałach jak zwykle żyje w swoim smoleńskim matriksie.

    No nie wiem, Era zawiera umowy na czas nieokreslony, przy czym abonent
    zobowiazywal sie ja utrzymac przez okeslony czas, i warunki promocyjne tez
    obowiazywaly przez ten czas (a potem drozej :-)).

    Inni potrafili napisac w umowie "po uplynieciu terminu umowa zamienia sie w
    umowe na czas nieokreslony", a nie pozostawiac w zalacznikach.

    > go jeszcze wiele rozczarowań, zwłaszcza jak się natnie na umowę z Vectrą
    > A swoją drogą, jeśli nie zełgałeś, to w salonie albo cię oszukali, albo
    > nie zrozumieli, o co zresztą nietrudno (biorąc pod uwagę twój sposób
    > pyskowania). Bo *przedłużyć* umowę na kolejne np. 24 miesiące możesz w
    > każdej chwili, nawet na nowych warunkach

    Jeszcze mozna zlosliwie przeniesc numer z podaniem terminu zakonczenia
    obecnej umowy ..

    J.