  • Data: 2013-04-07 12:48:44
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 02:16:48 -0700 (PDT), SP4OLN napisał(a):
> [...]
    w umowie: "czas trwania umowy: -36 miesięcy")

    > Proponuję uważne przestudiowanie § 16 aktualnego regulaminu
    > świadczenia usług telekomunikacyjnych dla abonentów P4 .

    Umowa zasadniczo wazniejsza niz ogolny regulamin, no chyba ze zapisy nie sa
    sprzeczne.
    I zasadniczo nie aktualny, tylko obowiazujacy w dniu zawarcia umowy,
    choc zapewne Play informowal pisemnie o zmianach i dawal 30 dni na
    odstapienie od umowy.

    Ale czy na umowie nie wspomnieli o przedluzaniu ?

    J.