    From: Dominik & Co <D...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bagażnik samochodowy na rowery na tylnią klape
    Date: Thu, 12 Apr 2012 12:40:34 +0000 (UTC)

    Dnia 12.04.2012 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Czemu dajesz rady, dzięki którym naprawdę ktoś może się nabawić
    > kłopotów? Tablic rejestracyjnych nie wolno przekładać - w ogóle
    > ich nie wolno zdejmować fizycznie z samochodu.

    A psychicznie wolno? ;-) No podstawa prawna tak kategorycznych
    twierdzeń by się przydała...

    Bagażnik rowerowy jest częścią samochodu,
    czy może już przyczepką, że ma mieć swoje tablice?

    Trzeciej tablicy do samochodu oficjalnie nie dostaniesz.
    Zasłoniętej mieć nie możesz (Art 60 ust 3. UPoRD).
    Wykonywać "podróbki" Ci nie wolno (Art 75a i dalsze).
    Znaczki malowane na kartonie nie są tablicami rejestracyjnymi...

    > problemów nie zauważyłem. A co do dodatkowej tablicy
    > - jako że do tej pory chyba nie ma stosownego rozwiązania
    > zgodnego z prawem (były nawet idiotyczne pomysły z rejestrowaniem
    > bagażnika jako przyczypy - 3 tablica ;) ) to ja od czasu tablic
    > "białych" dorabiam imitację z kartonu, laminuję i na jakiś czas
    > starcza.

    Imitacja z kartonu nie jest tablicą rejestracyjną.
    Tablicę rejestracyjną masz zasłoniętą, co jest niedozwolone...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)