  • Data: 2012-04-13 11:15:05
    Temat: Re: bagażnik samochodowy na rowery na tylnią klape
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-12 14:11, P.B. pisze:
    > klapę

    > Bagażnik ma być na klapę, więc złącza przyczepy pewnie nie ma. Inna
    > sprawa, że przekładanie tablicy też jest lekko podejrzane - tablica ma
    > być na pojeździe, a nie bagażniku?

    Że co? Jak bagażnik zasłania tablicę rej na pojeździe to tablica i
    wszystkie światła mają być na bagażniku. Przeniesienie tablicy z klapy
    na bagażnik to jakieś 1min o ile ma się sensowna ramkę. Więc jeżeli
    montaż bagażnika zajmie ci 10-15min to poświęcenie 1min na przeniesienie
    tablicy jest żadnym problemem.

    W twoim przypadku jeżeli chcesz mieć bagażnik na klapę (rozumiem że nie
    masz haka) to musisz kupić taki który nie zasłania tablicy i świateł
    inaczej policja ma prawo kazać ci to zdjąć 200km od domu i zostawić
    rowery w rowie.

    Nie wiem jakie są twoje motywy tego że chcesz taki bagażnik ale wg mnie
    istnieją dwa sensowne typy bagażników - jeden to na dach ale on nadaje
    się jak jedziesz na krótkie trasy i to do 100km/h a drugi to na hak
    gdzie możesz jechać tak szybko jak bez bagażnika, spalanie w zasadzie
    nie rośnie i bez problemu dostajesz się do bagażnika odchylając cały
    bagażnik do tyłu. Obecnie hak możesz założyć za około 600zł z
    homologacją i cała instalacją a czasem się przydaje.

    Rafał