  • Data: 2012-04-13 06:46:32
    Temat: Re: bagażnik samochodowy na rowery na tylną klape
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:jm75kf$fff$1@mx1.internetia.pl...
    > Niech zasłania - nawet całkowicie. Numery rejestracyjne są
    > widoczne (co zapewniłem). Tak naprawdę w przepisie nie chodzi wprost
    > o zasłanianie tablic rejestracyjnych, tylko o możliwość identyfikacji
    > pojazdu na podstawie numeru rejestracyjnego. Stąd nie wolno zasłaniać,
    > podrabiać itd.

    Ale takie bagażniki przeważnie nie zasłaniają takiej tablicy
    całkowicie i to samo odnosi się do świateł - rowery są z daleka
    przeźroczyste i światła widać bardzo dobrze przez szprychy.
    Tablice też można odczytać jeśli nie w całości na wprost to pod kątem.

    > Jakie orzecznictwo? Jak pisałem, policja nigdy się do mnie nie
    > przyczepiła o taką tablicę z kartonu (no, ale te białe to chyba
    > dopiero mamy z 10 lat - wcześniej miałem czarne ;) ) i nie znam
    > nikogo, kogo by się czepili za takie rozwiązanie. W internecie
    > też nie znalazłem jakichś wiarygodnych doniesień o czepialstwie
    > w tej materii, a w szczególności o wręczonym mandacie.

    Przyznaj że rozwiązanie z dodatkową "tablicą" z kartonu to rzeźbiarstwo.