    From: ptoki <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: awaryjne zasilenie samochodu
    Date: Tue, 6 Aug 2024 23:31:31 -0500

    On 2024-08-06 10:56, PiteR wrote:
    > in <news:v8s3au$455$1@news.chmurka.net>

    > no ale jak?

    https://www.youtube.com/results?search_query=coat+ha
    nger+car+unlock

    Wybierz i dopasuj do swojego modelu.

    > przecież jak się zamkniesz od środka to klamki wewn nie otwieraja
    > drzwi a korków juz nie ma od dawna. Po za tym nie da sie juz ich
    > chwycić pętelką bo nie sa grzybkami.

    Akurat korek to trudniejsze imho do ogarniecia niz skobelek. Czyli teraz
    jest latwiej.

    > dlaczego? nigdy w życiu tylna.
    > wolę zbić boczną pasażera. Podobno tańsza i sam wymienię, drzwi
    > rozkrecam lewa reka w 20 minut i wolę mieć przeciek do drzwi niż
    > przeciiek z tyłu do bagaznika. Wiem bo miałem taki przeciek.

    Bo pasazerskie szyby na szrotach sa czestsze. Jak kupisz uzywana i
    bedzie naduzyta to nie bedziesz musial przez nia tyle patrzec jak ja
    zamontujesz.
    Tylne maja mniej kabli i glosnikow, latwiej sie rozbiera. Zamiast 20m
    zejdzie ci 12m.

    I tak dalej...

    > o to mi chodziło czy jak pomoc przyjedzie i podładuje mnie tym
    > kabelkiem czy zamek z pilota otworzę.

    Jak bedziesz mial szczescie to nawet nie beda musieli ladowac. Ot
    podepna i napiecie sie pojawi i otworzysz.

    > Prodcent daje przednie klamki z bębenkami.
    > Klamki orginały się demontuje i chowa w domu do tapczanu.
    > Kupuje się identyczne klamki na szrocie bez kluczyka za 50zł i
    > brzeszczotem ucina się napęd zamków żeby nie dało się otworzyć
    > łamakiem. Wtedy złodziej musi wybić szybę.

    Besensu. No ale co tam wujenka se woli.

    --
    Lukasz