  • Data: 2024-08-07 00:33:09
    Temat: Re: awaryjne zasilenie samochodu
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:v8u1mn$1007p$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

    > Nie złamałem nigdy kluczyka w stacyjce/zamku ale wielu złamało.
    > Sam sobie przerobiłem kiedyś auto, nim to było modne, łącznie z
    > alarmem i powiadomieniem do 1km. Teraz mi się już nie chce...

    Warto mieć. RadioPowiadamianie uratowało mnie od straty samochodu.
    Minęło 26 lat a ja ciągle pamiętam to wycie przy poduszce i szok o 3oo
    w nocy. Zdążyłem zobaczyć przez okno jak uciekają.

    Miałem takie proste reakcyjne bez kwarców ale jeśli choć jedna
    transmisja doleciała przerzutnik zatrzaskiwał się.

    Kiedy było w najbogatszej wersji z czujnikiem wstrzasu powiadomiło mnie
    że sąsiadka skasował mi samochód bo pomyliła gaz z hamulcem. Potem
    czujjnik sie zpesuł nie chciało mi sie naprawiać.

    Moje drugie radiopowiadamianie zrobiłem na modułach telecontroli z
    kontrolą zasięgu na zasadzie autostopu z magnetofonu. Nie doleciał
    zestaw TEST bo np awaria zasilania lub jammer to wyło. Doleciał zestaw
    bitów ALARM też wyło.

    Obecnie jest o wiele łatwiej zrobić własny trakt bo jest mnóstwo
    urządzeń na ali choćby dzwonków bezprzewodowych gotowych,
    wystabilizowanych.

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo