  • Data: 2012-08-26 17:00:13
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1290cgrvltn3d$.1xr3avq61m1f5$.dlg@40tud
    e.net...

    > Czyli co - bramki ?

    Pomyśl.
    A jak teraz płacą ciężarówki na państwowych autostradach i krajówkach?

    > W kazdym badz razie - ze "starymi" tak sie nie da.

    Wszystko się da, tylko trzeba chcieć.

    > Jest tu gdzies ta nowa, lepsza cena ustalona przez panstwo ?

    Policz na starym fragmencie A2, to będziesz widział.

    > No i to ciagle jest 24gr/km, a nie 10 ..

    Bo to było ustalone przed obniżką sprzed 3 miesięcy.

    > Jak to tam do tej pory bylo - pamietam ze trzy odcinki byly i bramki chyba
    > w poprzek ?

    Dokładnie.
    Teraz tak zostało tylko na odcinku Poznań - Konin.

    > Ale ile ich panstwo zrobilo w ostatnich latach?

    Mówiliśmy o tym ile się spóźniło.

    >Zgorzelec-Legnica, AOW, ile
    > A1/S1 to nie wiem - odliczajac te GTC, Konin-Warszawa, kawalek S3 zalicze.
    > No i S-8 w przebudowie.
    > A gdzie Wroclaw-Poznan ? Gdzie Wroclaw-Piotrkow ? A Poznan Koszalin,
    > Gdansk, Szczecin ? sporo gotowki zabraklo, mimo ze prywatni pomogli.

    Ale to już ekspresówki, wiadomo było, że to marzenie ściętej głowy na lata
    całe.

    > To nadal sa hasla wyborcze.

    Nie - to co głosisz to hasła wyborcze, tyle że komunistów.

    > A w Austrii to paliwo tansze niz u nas ?

    Nie bardzo, ale podatku drogowego chyba nie wrzucali.

    > niby bezsens, ale na urlop jedziesz, zrelaksuj sie :-)

    40 minut przed bramką (albo sama perspektywa) to relaks jak jasna cholera.