    From: pwz <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: auto zamiast ztm
    Date: Sun, 03 Jul 2011 16:46:39 +0200

    W dniu 2011-07-03 15:25, Artur Maśląg pisze:

    > Przykro mi, ale to nie jest założenie, a fakt.
    (...)

    Litości! Proszę, nie przekonuj mnie, że coś jest dla mnie tańsze, skoro
    nie jest. Przeczytaj jeszcze raz mój post, weź kalkulatorek, sprawdź.
    Liczby nie kłamią. Założyłem, że robię miesięcznie po mieście 350 km
    (zaokrąglając wszystkie przejazdy w górę). Faktycznie - skoro tak bardzo
    się upierasz - to jeżdżę do pracy 2x w tygodniu po 20 km (razem 160 km
    miesięcznie) + dowożę dzieci 4 km dziennie 5x w tygodniu (razem
    dodatkowe 80 km miesięcznie), co łącznie daje 240 km. Czyli 24 litry
    paliwa. Czyli 120 zł (po 5 zł/ litr). Mój miesięczny to 90 zł.
    Miesięczny bilet 1 dziecka to 45 zł.
    Jeszcze jakieś fakty?

    Pozdr
    pwz