  • Data: 2011-07-03 18:23:44
    Temat: Re: auto zamiast ztm
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Bydlę* w wiadomości news:iuq0ll$dlf$1@cougar.axelspringer.pl napisał(a):
    > On 2011-07-03 09:27:24 +0200, "Przembo" <x...@x...xx> said:
    >> Ty jesteś jakiś odporny,
    > Boli cię, że trzymam się założeń?

    Nie, ale by dojść do założeń trzeba zacząć dobrze od początku, Ty
    przyczepiłeś się drugiego zdania inicjatora wątku gdzie opisywał swoje
    zestawienie kosztów już posiadanego auta. I w tym kontekscie błędu nie
    popełnił, bzdury pojawiły się dopiero jak zaczął porównywać koszty auta
    którego jeszcze nie ma... ale powtórze, Ty nie zrozumiałeś istoty wstępu do
    wątku.

    > Tak, jestem odporny na próby manipulacji.

    Tak? Sam zacząłeś manipulację stawiając znak równości między kosztem paliwa,
    a kosztem utrzyamania auta.

    > Poczekać?
    > To tak samo, jak w sytuacji, gdy auto nie chce odpalić...
    > ;>

    Poczekać? Jak mi auto nie odpaliło to... brałem drugie...

    > Ba! Nigdy nie pliczę kosztów naprawy autobusu, bo go nie ponoszę extra.
    > ;>

    No i kto tu manipuluje?

    > Resztę wyciąłęm, ale świadomie - w dniu, w krtórym sam przed sobą
    > przyznasz, że liczenie kosztu paliwa jako koszty do zestawienia z ceną
    > biletu, chętnie wrócę do tematu.

    A możesz po polsku? Bo coś tu umknęło.
    W każdym razie nieistotne, ja wiem ile kosztuje auto. A czy Ci się to podoba
    czy nie, w tej gałęzi watku odniosłem się do sytuacji jeszcze sprzed zakupu
    drugiego auta, czego Ty raczyłeś nie zauważyć. Na razie zestawienia
    całkowitych kosztów nie ma co przedstawiać, tak więc na powrót do tematu się
    nie zanosi :-)

    Pozdr