  • Data: 2011-07-03 19:34:55
    Temat: Re: auto zamiast ztm
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 03 Jul 2011 17:59:27 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >Nadal nie wierzę - podejrzewam, że to więcej wliczasz bezwiednie
    >w resztę. 3 km w jedną stronę - 10 litrów to palą oszczędne samochody
    >w takich warunkach.

    No ba, to diesel ponoc oszczedny jest, a wyszlo jak zwykle :-)

    Mniej wiecej tyle wychodzi, choc oczywiscie trudno zmierzyc spalanie,
    tzn trudno przejechac sensowna ilosc km bez jakiejs dluzszej trasy.

    >W Twoim szczególnym przypadku.

    Czy on taki szczegolny .. ile razy w dniach roboczych miesiaca nie
    konczy sie u ciebie na praca-dom-praca ?

    >Będzie więcej w paliwie - zresztą przyjmujesz sytuację idealną.

    IMO - nie bedzie duzo wiecej.

    >Wtedy już różnie bywa, ponieważ się koszty inaczej rozkładają.
    >Niemniej nawet przy jednym koszty KM są niższe, choć jw.

    Ale jak mowie - skoro samochod i tak masz, to on i tak traci na
    wartosci, opony i tak trzeba zmieniac, olej zalecaja co roku,
    a koszt wiekszego zuzycia przy tych przebiegach jest minimalny.

    >Nie bardzo. Specyficzna sytuacja i tyle.

    Specyficzna o tyle ze mam tylko 3km .

    >No dziś - żona też ostatni tydzień jeździła do pracy samochodem,
    >choć normalnie jeździ rowerem. KM jej trochę nie pasuje z racji
    >częstotliwości kursowania, niemniej nadal KM będzie bardziej
    >ekonomicznie uzasadnione niż samochód - do pracy ma ze 4 km.

    Na moj gust - ty nie dopusc zeby zona przeczytala ten watek, bo potem
    bedziesz stale jezdzil do pracy autobusem :-)

    >Eeeee? Sugerujesz, że nagrodą za wyrobienie biletu miesięcznego jest
    >spam wyborczy? Zgłosiłeś to do stosownych organów?

    zgloszone zgloszone
    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/wybory-wrocla
    w/artykuly/310393,wyciek-z-wroclawskiego-urzedu-asys
    tent-zwolniony.html

    Finalu cos nie slychac, a zwolniony asystent szybko znalazl
    zatrudnienie w jednej z miejskich spolek, ktora zamierza wykorzystac
    jego liczne umiejetnosci :-)

    >Aha, musiałeś, ponieważ pojazd zaniemógł?

    nie, bo parking zaniemogl.
    Te p* sluzby miejskie tylko spamowac potrafia, bo jak sie biora za
    odsniezanie to zgarniaja snieg na miejsca postojowe :-P
    Niestety, nie mam w aucie 40cm przeswitu :-)

    >Myślisz, że KM jest zawsze
    >niezawodna i w ogóle? Jak używasz takich argumentów to mogę napisać,
    >że tej zimy mój syn wyprzedził nas na piechotę idąc do szkoły.
    >Wyszedł godzinę po nas... :)

    Ale co, pojazd wam zaniemogl w drodze ? :-)
    Musisz jednak przyznac ze warto doplacic zeby siedziec sobie w
    ogrzewanym pojezdzie, a nie brodzic po kolana w sniegu.
    A jak ktos narzeka na spalanie w korku to niech sobie przypomni ile
    dzis leki kosztuja :-)

    >A w W-wie metro budują.

    Naszemu sternikowi tez sie marzy. Na tramwaj go nie stac, kursy
    likwiduje, ale prace nad metrem zleca :-)

    >Bezpłatny parking ;) Wolne żarty ;) Ja tam bardzo miło wspominam
    >przeniesienie siedziby firmy z centrum w miejsce z lepszym
    >dojazdem, "bezpłatnymi" parkingami itd.

    I nie narzekasz ze teraz daleko od przystanku i trzeba dwoma
    autobusami dojezdzac, ani ze dojazd samochodem taki drogi ? :-P

    J.