  • 21. Data: 2010-06-04 21:51:26
    Temat: Re: atramentowka z tanimi zamiennikami?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Przemek" <r...@o...pl> wrote in message news:hubd2q$p5l$1@inews.gazeta.pl...
    > kamil nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Jeśli czasem, to tym bardziej laser.

    ja wiem ze dorabiam ideologie bo mnie nie stac, ale mam komplet (drukarka
    +zamienniki za 250 pln) koszt wydruku strony to jakies 5 groszy, calosc
    bezobslugowa przez conajmniej rok, po kiego grzyba mam placic 2-3 razy tyle
    za 'to samo'?

    gdybym mial sie babrac z zamiennikami, czy mial ilosc wydrukow o rzad czy dwa
    wieksza to bym myslal nad laserem, w obecnych warunkach to kasa w bloto

    ba, atramentu to sobie doleje w 5 min a toneru dosypie, tylko co z bebnem?

  • 22. Data: 2010-06-04 22:03:03
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 16:02:20 +0100, kamil napisał(a):

    > Nie wiem, skad wy tusze bierzecie, ale od ponad dwoch lat mam oryginalne HP
    > w leciwej juz 970-tce. Drukarka wiekszosc czasu stoi pod lozkiem i raz na
    > trzy miesiace jest podlaczana, zeby kilka stron wydrukowac.
    >
    > Nic nie zasycha, nic sie nie rozlewa i wszystko dziala.

    Sprawdz czy nie ma za lozkiem grzyba ;-P

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 23. Data: 2010-06-05 07:56:00
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 04.06.2010 m4rkiz <a...@b...cpl> napisał/a:

> [...]
    > bezobslugowa przez conajmniej rok, po kiego grzyba mam placic 2-3 razy tyle

    Drukarka z zamiennikiem (pełno toneru) w tym nowy bęben: 200zł.
    Nabicie do pełna: 5000 stron 80zł ~ 1.6 grosza, bęben około 60zł ale jeszcze
    nie wymieniałem. hp lj5. Mam ponad 3 lata, bezobsługowe.

> [...]
    >
    > ba, atramentu to sobie doleje w 5 min a toneru dosypie, tylko co z bebnem?

    Wymieniasz, to jakiś problem?

    Wada: duże, ale akurat w moim przypadku nie ma to znaczenia, bo nie stoi na
    biurku :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 24. Data: 2010-06-07 07:30:33
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-02 17:02, kamil pisze:
> [...]
    > raz na trzy miesiace jest podlaczana, zeby kilka stron wydrukowac.
    >
    > Nic nie zasycha, nic sie nie rozlewa i wszystko dziala.

    mialem HPki troszke starsze i nie potwierdzam - zasychalo. Czasami po
    czyszczeniu sie odblokowalo, czasami trzeba bylo poczarowac spirytusem
    ciepla woda itp. Niestety HP jakosciowo znacznie odstaje od drukarek ze
    stala glowica.
    Marx

  • 25. Data: 2010-06-21 06:58:48
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Nie żartuj.

    -----

  • 26. Data: 2010-06-21 07:25:51
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 4 Jun 2010 22:51:26 +0100, "m4rkiz" <a...@b...cpl> wrote:

> [...]
    >
    >ba, atramentu to sobie doleje w 5 min a toneru dosypie, tylko co z bebnem?
    Ha, mam porównanie, przez długi czas (około 10 lat) używałem BJC250 +
    zestawy do napełniania. Częściowo zgodzę się z tobą - drukarka była
    tania jak barsz, strzykawki z tuszem również a i głowica drukująca w
    orginalnym kartrydżu dawała ciągle akceptowalne wydruki. Wady: nigdy
    napełnianie nie było bezproblemowe, zawsze coś na początku wylało,
    często drukarka podsychała i np. musiałem wydrukować całą stronę
    czarną aby dysze się odetkały. Na dodatek od paru lat musiałem już
    dokładnie tłumaczyć o jaki tusz mi chodzi, gdyż to już był taki
    zabytek, że hej. W końcu się wkurzyłem, zakupiłem używanego
    czarnobiałego lasera biurowego, w wykonaniu na duże obciążenia, z
    zregenrowanym bębnem, z pełnym tonerem, do tego printserwer po wifi.
    Jest to szafa, że hej, ale dzięki printserwerowi poszła na strych i
    nikomu nie zawadza, chodzi, jakość o wiele lepsza niż plujki z
    ,,wieczną'' głowicą i w końcu nic nie trzeba przy niej robić a gotowa
    do pracy jest zawsze. Jakoś nie przewiduję abym potrzebował w niej
    wymienić toner więcej niż raz w ciągu najbliższych 10 lat, tak więc
    koszty nie powiększą się znacznie (toner jest razem z bębnem w
    kartrydżu). Super ekenomiczne to nie jest ale komfort wzrósł
    niepomiernie.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 27. Data: 2010-06-21 12:52:07
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> wrote in message
    > Nie żartuj.

    fakt, moze nawet taniej

  • 28. Data: 2010-06-24 11:45:38
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jasne, "w pracy".

    -----

  • 29. Data: 2010-06-24 17:42:14
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    > Jasne, "w pracy".

    http://www.allegro.pl/item1091698093.html

    pisalem wyzej:

    "jak narazie przez rok i ~2500 kartek
    ubyla mi z nich 1/3 tuszu, zero problemow"

    tusz jak narazie kosztowal mnie mniej niz 4 grosze na kartke,
    papier to kolejne 2 grosze

    czyli 6 groszy za zadrukowana kartke - to cena na chwile obecna,
    bo 2/3 pojemnika tuszu jeszcze mam

    to rozwiazanie ma swoje wady, ale nie dasz rady mnie przekonac
    ze cena to jedna z nich

  • 30. Data: 2010-06-25 09:24:26
    Od: Marx <M...@n...com>

    Czyli ze 100ml tuszu wydrukowales 2500 kartek (5 paczek papieru)?
    Wg specyfikacji producenta
    http://www.centrumdruku.com.pl/manuals/podrecznik_uz
    ytkownika_121939704488170_.pdf
    z jednego czarnego pojemnika wychodzi 350 stron, pojemnik ma ok 25ml
    (nie znalazlem dokladnych danych), czyli wg producenta ze 100ml da sie
    wydrukowac 1400 stron.
    Wow, przebiles prawie dwukrotnie dane producenta, ktore i tak sa brane z
    sufitu... :)
    Marx