    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: atramentowka z tanimi zamiennikami?
    Date: Fri, 4 Jun 2010 22:51:26 +0100

    "Przemek" <r...@o...pl> wrote in message news:hubd2q$p5l$1@inews.gazeta.pl...
    > kamil nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Jeśli czasem, to tym bardziej laser.

    ja wiem ze dorabiam ideologie bo mnie nie stac, ale mam komplet (drukarka
    +zamienniki za 250 pln) koszt wydruku strony to jakies 5 groszy, calosc
    bezobslugowa przez conajmniej rok, po kiego grzyba mam placic 2-3 razy tyle
    za 'to samo'?

    gdybym mial sie babrac z zamiennikami, czy mial ilosc wydrukow o rzad czy dwa
    wieksza to bym myslal nad laserem, w obecnych warunkach to kasa w bloto

    ba, atramentu to sobie doleje w 5 min a toneru dosypie, tylko co z bebnem?