  • 1. Data: 2010-05-26 12:06:13
    Temat: ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ktore pamieci lepsze? do wyboru: Samsung, Micron, IBM i KingMax.

    http://www.allegro.pl/item1045308645_markowe_256_mb_
    pc100_sodimm_sdram_wwa.html

    pomijam sprawe - dlaczego akurat to i stąd.

  • 2. Data: 2010-05-26 13:55:27
    Temat: Re: ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    > ktore pamieci lepsze? do wyboru: Samsung, Micron, IBM i KingMax.
    >
    > http://www.allegro.pl/item1045308645_markowe_256_mb_
    pc100_sodimm_sdram_wwa.html

    osobiscie bralbym IBM czy Samsunga - pierwsze ze wzgledu na renome, drugiego
    ze wzgledu ze produkuje moduly ze swoich kosci a elektronika samsunga uchodzi
    dosyc za dobra

    ale tak naprawde to nie ma to absolutnie zadnego znaczenia, o ile nie trafisz na
    zepsute na starcie to nie zauwazysz roznicy, a i szanse na to ze 'same' dzialac
    przestana masz niewielkie

    > pomijam sprawe - dlaczego akurat to i stąd.

    drogo, takie moduly na ebayu mozna upolowac za 1-2 euro plus drugie
    tyle za przesylke, czy za okolo polowe tego co chcesz zaplacic kupic od
    reki w chinach, no chyba ze strasznie ci sie spieszy

    za 500 zlotych mozna miec juz calkiem sensownego laptopa z 1-2GB ddr2
    ktore jest tanie jak barszcz (a i procesory znacznie lepsze), wiec warto
    przemyslec czy jest sens dokladac do obecnego zabytku az 90 pln za
    jeden modul z przesylka

  • 3. Data: 2010-05-26 21:26:24
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.05.26 15:55, m4rkiz pisze:

    > drogo, takie moduly na ebayu mozna upolowac za 1-2 euro plus drugie

    Drogo, bo to 16-tki.

    --
    Mar

  • 4. Data: 2010-05-26 23:21:13
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > drugiego
    > ze wzgledu ze produkuje moduly ze swoich kosci a elektronika samsunga

    Moje doświadczenia:
    - discman Samsung padł sam z siebie (elektronika)
    - MP3 Samsung padł sam z siebie (elektronika)
    - monitor LCD Samsung padł sam z siebie (elektronika)
    - monitor CRT Samsung - był OK przez 7 lat
    - nagrywarka CDRW Samsung - była OK przez 2 lata

    60% padalności sprzętu Samsunga nie przekonuje mnie do ponownego
    zainteresowania marką...

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 5. Data: 2010-05-27 02:35:22
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    m4rkiz in news:d35f7$4bfd28a8$59641a9e$24656@news.upc.ie
    [.........]
    > drogo, takie moduly na ebayu mozna upolowac za 1-2 euro plus drugie
    > tyle za przesylke,

    ups, w zyciu na ebayu nie kupowalem :)
    a widzisz teraz tam takie kosci?
    z tym, ze pamietaj, ze to sa "srednio" teraz typowe kosci sdram +do
    laptopa -> moze stad ta cena w PL. Ale jesli na ebayu sa prawie za darmo...

    > za 500 zlotych mozna miec juz calkiem sensownego laptopa z 1-2GB ddr2

    np.

    > (a i procesory znacznie lepsze), wiec warto
    > przemyslec czy jest sens dokladac do obecnego zabytku az 90 pln za
    > jeden modul z przesylka

    ten laptop do ktorego mam kupic, to compaq armada m700, chodzi na allegro za
    okolo 400, ponad 400.

  • 6. Data: 2010-05-27 08:11:05
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > ktore pamieci lepsze? do wyboru: Samsung, Micron, IBM i KingMax.
    >
    > http://www.allegro.pl/item1045308645_markowe_256_mb_
    pc100_sodimm_sdram_wwa.html

    > pomijam sprawe - dlaczego akurat to i stąd.

    Kingmaxa bym pominął. Mam cały worek różnych pamięci i wśród nich Kingmaxy
    które z reguły nigdy nie odpalają wiec nawet nie bawię się w ich sprawdzanie
    jak mi się trafiają kolejne tej firmy. Podobnie badziewie od Goodrama. 50%
    szans, że wystąpią bluescreeny lub komputer w ogóle nie wstanie.

  • 7. Data: 2010-05-27 11:53:35
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > ten laptop do ktorego mam kupic, to compaq armada m700, chodzi na allegro
    > za okolo 400, ponad 400.

    No chyba nie.
    Najdroższa aukcja zakończona sprzedażą w ostatnim czasie osiągnęła cenę
    220zł. Te laptopy chodzą po 150-200zł, jeśli działają. Niekompletne,
    niedziałające nawet po 30zł widziałem.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 8. Data: 2010-05-27 13:24:51
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    =Marcos= in news:htlmbi$3jv$1@inews.gazeta.pl
    > No chyba nie.
    > Najdroższa aukcja zakończona sprzedażą w ostatnim czasie osiągnęła cenę
    > 220zł. Te laptopy chodzą po 150-200zł, jeśli działają. Niekompletne,
    > niedziałające nawet po 30zł widziałem.

    Twoje szacowania sa zdecydowanie ZA NISKIE.

    ja podalem taka kwote mniej wiecej i srednią, do tego troche moze podbitą za
    wysoko, ale z rozpedu mialem w glowie ceny podane przez sprzedających. cena
    kupna - to inna sprawa.
    Jednakowoż zobacz tutaj:
    http://www.allegro.pl/search.php?utm_source=opera&ut
    m_medium=link&utm_campaign=opera&string=armada+m700

    i tutaj juz ktos daje 350:
    http://www.allegro.pl/item1055403225_compaq_armada_m
    700_nowa_bateria_bonus.html

    Ale nie o tym wątek :)

  • 9. Data: 2010-05-27 15:32:35
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    1634Racine pisze:

    > Twoje szacowania sa zdecydowanie ZA NISKIE.

    fakty są takie:
    http://www.allegro.pl/listing.php/search?buy=0&categ
    ory=491&closed=1&search_type=1&sg=0&exclude=&order=b
    d&price_from=&price_to=&st=gtext&string=Armada+M700&
    change_view=1
    (tym gorzej dla faktów)

> [...]
    > Jednakowoż zobacz tutaj:
    > http://www.allegro.pl/search.php?utm_source=opera&ut
    m_medium=link&utm_campaign=opera&string=armada+m700

    I cała 1 "oferta", o której poniżej...

    > i tutaj juz ktos daje 350:
    > http://www.allegro.pl/item1055403225_compaq_armada_m
    700_nowa_bateria_bonus.html

    ...ten "ktoś" to pewnie sam sprzedawca z drugiego konta, albo przez
    znajomego nagania frajerów.

    > Ale nie o tym wątek :)

    Dlaczego? Pytałeś którymi pamięciami lepiej podwoić wartość sprzętu,
    ktoś szczerze odpowiedział, że żadnymi nie warto.

  • 10. Data: 2010-05-27 16:20:45
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Jednakowoż zobacz tutaj:
    > http://www.allegro.pl/search.php?utm_source=opera&ut
    m_medium=link&utm_campaign=opera&string=armada+m700

    Lepiej patrzeć tutaj: http://42.pl/u/2iWl - wiadomo jakie ceny faktycznie
    "dochodzą do skutku".

    > i tutaj juz ktos daje 350:
    > http://www.allegro.pl/item1055403225_compaq_armada_m
    700_nowa_bateria_bonus.html

    > Ale nie o tym wątek :)

    No bo jest nowa bateria, która kosztuje 200zł :]

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze