  • 1. Data: 2010-05-25 11:34:37
    Temat: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Czołem,

    Trochę się pogubiłem w rynku pecetowym i proszę o poradę. Składam kompa
    dla syna mojego kuzyna. Ich budżet to plus minus 2500 (może być z małą
    górką) Komp jest w 100% do gier co można złożyć od podstaw w tej cenie?
    Muszę się zmieścić z monitorem. Intel czy AMD, nvidia czy ATI jest mi
    obojętne. Liczy się wydajność w grach.

  • 2. Data: 2010-05-25 12:34:12
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    PesTYcyD pisze:
> [...]
    > górką) Komp jest w 100% do gier co można złożyć od podstaw w tej cenie?
    > Muszę się zmieścić z monitorem. Intel czy AMD, nvidia czy ATI jest mi

    Zakładajac koszt jakiejś panoreamy LCD rzedu 22-23" na ok 500-700 zł
    pozostaje kasa na budzetowy komp (nie interpretować badziewny) i
    srednio-mocną grafikę (typu GTX260/HD5770). MoBo brałbym raczej jakiegos
    Gigabyte'a, tylko musisz zdecydowac czy wchodzisz w AMD czy Intel'a
    (niedawno ktos udowodnił na tej grupie, że w tym przedziale cenowym
    jednak AMD ma wiecej do zaoferowania) - ja osobiscie składałem cos
    podobnego na Intelu Dual Core E5300, 4GB RAM Kingston DDR2 800, zasilacz
    chieftec OEM 400W, Samsung F3 500GB (HD502HJ) itp Komp wyszedł włąsnie
    za ok 1800 zł (razem z tania budą).

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2010-05-25 12:35:46
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    BTW - przy wiekszej matrycy raczej nie interesuj sie grafami z 512MB
    VRAM (szukaj już z 1GB).

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2010-05-25 12:45:46
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    A jaka karta graficzna jest teraz godna uwagi? Ja się zatrzymałem na
    GF9600 kiedy kupowałem sobie sprzęt do zagrania w Wiedźmina. Jakie jest
    wasze zdanie nt sklepów internetowych? Dawniej kupowałem w Komputroniku
    z wygody, ale teraz może jest jakiś lepszy sklepik. Ewentualnie może
    któryś z Wrocławskich sklepów (chodzi o ceny)?

  • 5. Data: 2010-05-25 12:50:07
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >A jaka karta graficzna jest teraz godna uwagi?

    IMHO optymalna w tej chwili to Radeon HD 5770. Dobra wydajność przy bardzo
    umiarkowanym apetycie na energie :)

  • 6. Data: 2010-05-25 12:54:34
    Od: zenek <z...@o...pl>

    PesTYcyD pisze:
> [...]
    > górką) Komp jest w 100% do gier co można złożyć od podstaw w tej cenie?
    > Muszę się zmieścić z monitorem. Intel czy AMD, nvidia czy ATI jest mi

    Jesli to ma byc 100% do gier to kup konsole bedzie taniej a i za prad
    zaplaca o polowe mniej.

  • 7. Data: 2010-05-25 13:15:48
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-05-25 14:54, zenek pisze:
    > Jesli to ma byc 100% do gier to kup konsole bedzie taniej a i za prad
    > zaplaca o polowe mniej.

    Dzieciak jest w szkle podstawowej. Wszyscy kumple mają pecety i
    wymieniają się gierkami. Kupując mu konsolę chłopak będzie po za
    towarzystwem... Ja wolałbym PS3. Ale pytanie dotyczy PC.

  • 8. Data: 2010-05-25 13:21:37
    Od: zenek <z...@o...pl>

    PesTYcyD pisze:

    > Dzieciak jest w szkle podstawowej. Wszyscy kumple mają pecety i
    > wymieniają się gierkami. Kupując mu konsolę chłopak będzie po za
    > towarzystwem... Ja wolałbym PS3. Ale pytanie dotyczy PC.

    No wlasnie wszyscy maja PCty a on bedzie mial konsole.I jak znam to z
    autopsji towarzycho bedzie chcialo zobaczyc te konsole i pograc.

    Nie ma nic lepszego do gier dla dzieciakow jak konsola + TV 32'' lub
    wiekszy i do tego z 4 pady. A gry nie sa drogie kupujac z PSN robiac
    zrzute na 5 osob masz gre od 5zl. Pobor mocy PS3 np max 120W a Piec na
    dzien dobry z grafika taka zeby mozna bylo pograc 200-300W

  • 9. Data: 2010-05-25 13:21:41
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "PesTYcyD" <p...@w...pl> wrote in message

    > Dzieciak jest w szkle podstawowej. Wszyscy kumple mają pecety i wymieniają
    > się gierkami. Kupując mu konsolę chłopak będzie po za towarzystwem... Ja
    > wolałbym PS3. Ale pytanie dotyczy PC.

    I tak to od malego uczymy dobrych nawykow. Zamiast kupic konsole za 1000 i
    zaoas gier na dwa lata za reszte, kupujemy komputer za 2500 zeby mogl
    kradzione gry wymieniac z kolegami.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-05-25 13:22:53
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik PesTYcyD napisał:

    > Dzieciak jest w szkle podstawowej. Wszyscy kumple mają pecety i
    > wymieniają się gierkami. Kupując mu konsolę chłopak będzie po za
    > towarzystwem...

    eee tam, bedzie master jedi z niego, a za pol roku wszyscy beda miec
    konsole i beda sie wymieniac gierkami ;)