  • 1. Data: 2010-05-24 07:23:32
    Temat: netbook do filmów
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    Cześć,
    Szukam netbooka do zastosowań:
    1. przeglądanie neta
    2. oglądanie filmów (divx) w podróży oraz stacjonarnie
    3. zgrywanie zdjęć w podróży
    4. trochę pracy biurowej lub jakieś proste gierki zręcznościowe

    Mój typ padł do na Asusa eee 1005p lub pe. Wątpliwości mam do jednego - jak
    on sobie da radę po podłączeniu do telewizora LCD - ma wejście VGA ale nie
    mogę znaleźć jaką max rozdzielczość obsługuje. Ktoś wie coś więcej -
    informacji u producenta nie znalazłem.

    pzdr,
    keimak

  • 2. Data: 2010-05-24 13:18:17
    Temat: Re: netbook do filmów
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 24 maja 2010 09:23, keimak pisze:
> [...]
    > on sobie da radę po podłączeniu do telewizora LCD - ma wejście VGA ale nie
    > mogę znaleźć jaką max rozdzielczość obsługuje. Ktoś wie coś więcej -

    Telewizor readyHD czy HD? Taką rozdzielczość będzie obsługiwał.

    A może laptop z wyjściem HDMI?

    --
    pzdr, Piotr M

    Zmieńmy się na lepsze.
    Tylko czy nam ktoś uwierzy? I czy naprawdę potrafimy?

  • 3. Data: 2010-05-24 13:31:02
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    > Telewizor readyHD czy HD? Taką rozdzielczość będzie obsługiwał.

    telewizor HDready

  • 4. Data: 2010-05-24 14:06:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "keimak" <k...@N...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > znaleźć jaką max rozdzielczość obsługuje. Ktoś wie coś więcej - informacji u

    Obsłuży taką rozdzielczość, jaką monitor poinformuje komputer.

  • 5. Data: 2010-05-24 14:28:01
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 24 maja 2010 16:06, qwerty pisze:

    > Obsłuży taką rozdzielczość, jaką monitor poinformuje komputer.

    Ten wybrany przez niego netbook ma 1024/600. Jaka to proporcja ekranu?
    Bo bez sensu aby później mieć jakieś dodatkowe paski na telewizorze.

    Jeżeli to ma być komp w dużej mierze do filmów, to ja bym wybrał takiego
    z rozdzielczością i proporcjami rHD i wyjściem HDMI. Ale też w podróży,
    to może zamiast netbooka to jakiegoś np 13"..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-05-24 14:36:04
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

> [...]
    > 3. zgrywanie zdjęć w podróży
    > 4. trochę pracy biurowej lub jakieś proste gierki zręcznościowe

    Np takie cudo? MSI X340

    13" proporcje 16:9
    waży tylko 1.3KG
    HDMI
    i ogólnie nie taki drogi jak na parametry

    Tylko że ma Viste, ale to chyba można bezpłatnie upgrade-ować do Win7
    (nie wiem czy MSI daje taką możliwość)

    http://dtpsoft.pl/product_info.php?products_id=69453

  • 7. Data: 2010-05-24 15:09:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    > W dniu 24 maja 2010 16:06, qwerty pisze:
    > Ten wybrany przez niego netbook ma 1024/600. Jaka to proporcja ekranu?

    17:10

    > Bo bez sensu aby później mieć jakieś dodatkowe paski na telewizorze.

    Coś ci się myli. Przełączy na tylko d-sub i proporcje ekranu notebooka nie mają
    nic do rzeczy.

  • 8. Data: 2010-05-24 15:11:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    > Tylko że ma Viste, ale to chyba można bezpłatnie upgrade-ować do Win7 (nie
    > wiem czy MSI daje taką możliwość)
    >
    > http://dtpsoft.pl/product_info.php?products_id=69453

    "Bezpłatny" upgrade nie jest tak do końca bezpłatny. Samsung życzy sobie kilka
    stówek.

  • 9. Data: 2010-05-24 15:52:02
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 24 maja 2010 17:09, qwerty pisze:

    > Coś ci się myli. Przełączy na tylko d-sub i proporcje ekranu notebooka
    > nie mają nic do rzeczy.

    Ale gdy grafika w kompie daje rozdzielczość w innych proporcjach niż TV
    LCD (w tym przypadku HD), to nie będzie pasków?

  • 10. Data: 2010-05-24 16:06:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    > Ale gdy grafika w kompie daje rozdzielczość w innych proporcjach niż TV LCD (w
    > tym przypadku HD), to nie będzie pasków?

    Ustawi natywną rozdzielczość i nie będzie żadnych kłopotów. Czemu szukasz
    dziury?