  • 31. Data: 2010-06-25 13:28:21
    Temat: Re: atramentowka z tanimi zamiennikami?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message
    news:b79ef7-dig.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
    > Czyli ze 100ml tuszu wydrukowales 2500 kartek (5 paczek papieru)?
    > Wg specyfikacji producenta
    > http://www.centrumdruku.com.pl/manuals/podrecznik_uz
    ytkownika_121939704488170_.pdf
    > z jednego czarnego pojemnika wychodzi 350 stron, pojemnik ma ok 25ml

    oryginal ma ok. 15 (czarny, kolory maja po 8) a nie 25, zamienniki ktore
    daja sie upchnac w drukarce maja do 35

    > Wow, przebiles prawie dwukrotnie dane producenta, ktore i tak sa brane z
    > sufitu... :)

    ztcw. producent oryginalow nie podaje pojemnosci tuszu czarnego, znalazlem
    jedynie enigmatyczne stwierdzenie ze jest to ok. dwa razy wiecej niz
    w kolorach ktore maja po 8, ilosc stron podawanych przez brothera to 280 -
    kolor, 350-420 czarny

    teoretyzowac sobie mozemy, fakty natomiast sa takie ze kupilem 5 ryz papieru
    i powiekszane zamienniki identyczne z tymi na aukcji, napelnilem, i drukowalem

    z poczatkowych 2500 kartek (moze ze 100 sztuk nie przeszlo przez drukarke)
    nie zostalo mi nic, a w pojemnikach mam na oko ciagle 2/3 tuszu, jak by nie
    patrzec prawdopodobnie wystarczy mi go az drukarka padnie

  • 32. Data: 2010-06-29 08:20:12
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-25 15:28, m4rkiz pisze:
> [...]
    > nie zostalo mi nic, a w pojemnikach mam na oko ciagle 2/3 tuszu, jak by nie
    > patrzec prawdopodobnie wystarczy mi go az drukarka padnie

    no coz nie mam Brothera wiec sie nie wypowiem, moja praktyka z Canonem
    wskazuje ze jest to niemozliwe. Chyba ze drukujesz na tych stronach
    jedna czarna kropke na srodku :D
    Marx