  • Data: 2009-12-14 10:50:39
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "aadax" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .................>>

    > No ale coś się ewidentnie spieprzyło, normalnie nie wychodzą takie jasne
    > zielenie (wychodzą owszem, jasne, ale nie aż tak). Co mi z technologii,
    > która robi sama na co ma ochotę?
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    > /co to jest: przykry zapach, na cztery litery, inaczej polityk?/

    To nie tekst na tę grupę, założeniem było "sens pozbywania się analoga",
    kiedy 99,9 % zdjęć, zwłaszcza zawodowych robi się cyfrą, przy protestach
    rodziny - "że aparat ładnie wygląda za szybą, że tyle kosztował...". SFX ma
    inną charakterystykę temperaturową + R72 do odcięcia części widma. Efekt
    powtarzalny w zależności od naświetlenia. Od zwykłych fotek IR (jak z cyfry)
    do takich. Wyłączam się (przekracza tematykę tej grupy), aparat na razie
    zostaje - dzięki Wam (zresztą go lubię - stąd wątpliwości). Zostałem
    przekonany i chyba czas zamkąć ten wątek, pozdrawiam i dziękuję R.