  • Data: 2009-12-14 23:05:58
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Gru, 22:06, Jester <j...@t...net.pl> wrote:

    > Możliwe. Mnie bardziej zastanawia ten Polaroid jako światłomierz. Miałem
    > toto - ciężko ocenić na zdjęciu jakieś przepały na przykład. Chyba, że
    > to kwestia treningu... ;)

    No przepału na Polaroidzie nie zobaczysz - podobnie jak na negatywie.
    Co innego prześwietlenie - to tak , aczkolwiek wymaga sporej wprawy.
    Polaroid nie zastępował światłomierza , a służył do ogólnej oceny
    sceny.
    Czy np asystent nie zostawił na planie torby albo modelka
    niedojedzonej pizzy ;)
    A serio do oceny rozkładu świateł i cieni - przy pilotach nie wszystko
    widać.
    Np zafarb od jakiegoś kolorowego elementu poza planem.
    Na Polaroidzie wyraźnie widoczny , gołym okiem wcale.
    pozdro Marcin