-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: alfa 156
Date: Sun, 27 Jun 2010 10:02:53 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 139
Message-ID: <i070ir$4b5$1@news.onet.pl>
References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
<n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
<k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
<hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
<hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
<hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
<hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
<hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
<hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl> <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
<i034ab$cdq$1@news.mm.pl> <i046ib$h00$1@news.onet.pl>
<i04r7b$47s$1@news.mm.pl> <i05eov$se0$1@news.onet.pl>
<i05jfd$1b3l$1@news.mm.pl> <i05mf5$hn4$1@news.onet.pl>
<i05p19$1ff0$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1277625755 4453 91.150.222.21 (27 Jun 2010 08:02:35 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Jun 2010 08:02:35 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292479
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i05p19$1ff0$1@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>> To juz problem amortyzatora, a nie wahcza, czy w ogole dzialania
>>> zawieszenia.
>>
>> Aha, dzielny chłopak - oczywiście, że to wtedy jest problem amortyzatora,
>> który pojawia się w momencie, jak zmieniasz konstrukcję wahacza i ten
>> amortyzator zaczynasz przymocowywać w innym miejscu niż zwykle.
>
> Wtedy stosuje sie inny amortyzator, dobrany do warunkow pracy.
> Ma sie to jednak nijak do wahacza i jego elementow.
Przepraszam - skoro zmiana wahacza wymaga zmianę charakterystyki pracy
amortyzatora - to jak możesz pisać, że zastosowanie innego amortyzatora ma
się nijak do wahacza?
>>> Te w audi ;P
>>
>> W którym Audi? W A8?
>>
>
> Nie zrozumiales... :/
Zrozumiałem - chciałeś udać, że to ironia, żeby się wymigać znowu od
konkretów. Może się na listę pl.listserv.chomor-l zapisz. Tam będziesz mógł
bez ograniczeń wykazać się swym dowcipem.
>>> Czy nie typowego to bym nie powiedzial, ale sa po prostu inne i inaczej
>>> rozwiazane pewne rzeczy.
>>
>> Aha, normalnie gadasz jak polski polityk. Lanie wody i zero precyzji w
>> wypowiedzi. Są inne i inaczej są rozwiązane pewne rzeczy. Ja pierdziele,
>> człowieku, esencja znajomości tematu z tego zdania wypływa ;)
>>
>
> Bo te luzne posty to nie publikacje naukowe, a taka trzeba by napisac,
> abys sie nie przypirdolil do jakiegos slowka, czy niedomowienia.
Te luźne posty to po prostu smutne pierdolenie chłopczyka, który nie dawno
skończył 25 lat i się mu wydaje, że pozjadał wszystkie rozumy i wszystkich
dookoła może pouczać - a jak przyjdzie co do czego i trzeba się wykazać
konkretną wiedzą i konkretnymi informacjami - to nagle zaczyna się bunt "JA
już to pisałem", "Znajdź sobie na forum".
>>> Ale ze jest smierdzacy len to ci juz nic na tacy podawal nie bede.
>>
>> Jak się nie wie, to się nie podaje ;)
>>
>
> To juz wiem czemu nie podales i nie podasz wczesniej wspominanych przeze
> mnie informacji.
BO ICH NIE MA. Nie można cytować czegoś, czego nie pisałeś.
>>> Fajna ta twoja szklana kula... by byla gdyby cie tak nei oszukiwala.
>>
>> Miałem E34. Z Niemiec. Nie ma szans, żeby to auto zrobiło po naszych
>> drogach 100 tys km i doszczętnie nie rozpieprzyło całego zawieszenia.
>
> No popatrz, ja przejechalem.
> Wymieniony jeden gorny wahacz, jeden dolny i teraz wymienie drugi dolny.
> Kilka razy wymieniane laczniki stabilizatora.
Do tego jedna regeneracja (o której już zapomniałeś tu napisać) i na pewno
ani skrzynia ani silnik nie mają grama wycieku, tylny most ma się doskonale
a poduszki pod nim są od nowości nie dotykane, silnik chodzi jak pszczółka a
wnętrze samochodu po prostu nówka. I do tego naprawdę zero jakiejkolwiek
korozji i też z tym niczego nie robiłeś.
>>A doprowadzenie tego do kultury nie kosztuje 500 PLN.
>
> Zgadza sie, mnie wychodzi o wiele taniej.
Tak, powyższe rzeczy wymieniłeś za 125 zł 80 gr.
>>Co więcej, samochody te cierpią na różnego rodzaju "pierdołkowate"
>>problemy, typu znikające elementy wyświetlacza komputera (rozumiem, że u
>>Ciebie to jest w 100% sprawne),
>
> Jakiego komputera? :>
> Na pewno miales E34 525TDS? :P
E34 540 i E34 525TDS. TEgo komputera, który jest centralnie przed oczyma
kierowcy i wyświetla informacje o spalaniu, zasięgu, itp.
>> pierdzielące się przekaźniki w skrzynkach przekaźnikowych (cudowny patent
>> BMW, wymagający wymiany CAŁEJ skrzynki z przekaźnikami),
>
> He?
> Chyba miales jakiegos rozbitka z przystanku wyklepanego, albo z rzeki
> wyciagnietego :P
Akurat nie, miałem normalne auto od Niemca, ur. w 1948, który ten samochód
sobie kupił nowy w salonie BMW i do końca eksploatował go serwisując w ASO.
Auto przejechało 340 tysięcy km. Pod względem wizualnym było perfekcyjne.
Pod względem technicznym, jak go odbierałem - również. Później dopiero
pierdołkowate duperele, które zaczęły wychodzić jak diabełek z pudełka,
zniechęciły mnie skutecznie do takich wynalazków, jak stare, na owe czasy
luksusowe, BMW. Nie lepiej wyglądała sprawa w przypadku 740-ki.
> Raz tam z ciekawosci zgladnalem i wszystko wyglada jak nowe :>
> Kilka razy tez zagladalem do tej drugiej skrzynki z komputerami i tez
> wszystko jak nowe.
Wyglądać, a działać - to są dwie różne rzeczy.
>> Poza tym żrą paliwo jak porąbane, włącznie z TDS-em.
>>
>
> Ostatnio wlasciciel passata 1.9tdi z pompowtryskiwaczami mi sie zalil, ze
> mu lyka 10l w miescie... tylko on nie z tych co sciemniaja ze im w baku
> przybywa :P
JEśli mu łyka 10 w mieście to najwyższy czas wyjąć ten silnik i wyrzucić go
do rzeki (chyba, że gość ma automatyczną skrzynię i tendencje do mocnego
ciśnięcia w mieście).
> Mi stary TDS tez lyka 10, ale kultura pracy wyzsza, a i usterkowosc
> mniejsza.
Proszę Cię - nie bredź. Bo w to, że TDS ma mniejszą usterkowość niż 1.9 TDI,
to Ci nawet najbardziej zagorzały fan BMW nie uwierzy.
>>> Dobra, skonczmy juz bo ile w koncu mozna.
>>
>> Mówisz, że kończysz się podniecać tym owocem bawarskiej myśli
>> technicznej, który lata świetności ma dawno za sobą? Super.
>
> Ja nie z tych co musza sie tym podniecac.
> Ja po prostu doceniam ta mysl, bo jest na prawde niezla i przemyslana.
No tak, a wiesz ile Włosi mieli niezłych "myśli" podczas konstruowania
swoich samochodów?
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.10 10:28 Karolek
- 27.06.10 10:38 Karolek
- 27.06.10 10:47 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 27.06.10 11:07 Karolek
- 27.06.10 11:12 Jurand
- 27.06.10 11:16 Jurand
- 27.06.10 11:11 Karolek
- 27.06.10 11:18 Karolek
- 27.06.10 11:24 Karolek
- 27.06.10 11:56 Jurand
- 27.06.10 13:36 Karolek
- 27.06.10 14:13 Jurand
- 27.06.10 17:04 Karolek
- 28.06.10 00:36 Jurand
- 28.06.10 07:34 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy
- 2025-03-13 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-03-13 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-03-13 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju pr
- 2025-03-13 Warszawa => Analityk biznesowo-systemowy <=
- 2025-03-13 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-03-13 Żerniki => NodeJS Developer <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security