  • Data: 2002-11-08 14:33:27
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: "Olgierd `Kingsajz' Ziolko" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MSZ <devnull#pmp.com.pl> pisze:

    [...]

    >Tylko czemu nie widzę postów od tych biednych i sponiewieranych,
    >popierających blokowanie?

    Jako użytkownik popieram blokowanie. Chcę, aby moje SSH (i IRC na tym
    wiszący) działały płynnie. Jako administrator przycinam (na ile mogę /
    potrafię) pasmo do 1/4~1/5 całości lub namawiam do zrobienia tego
    właściciela łącza.

    >Skoro jest ich ponad 80%, to powinno się choć paru znaleźć.

    No to jednego już masz.

    Pomóż znaleźć lek na raka: http://www.intel.com/
    `Jak już wcześniej pisałem zainstalowałem to cudo. Konfiguracja jest dość trudna
    (szczególnie dla windziarza), ale to co zdążyłem skonfigurować _bardzo_ mi się
    podoba.' -- baG na pl.news.czytniki o Gnusie