  • Data: 2002-11-09 09:13:11
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja do redhata mam może jeden patch na miesiąc, który mnie dotyczy i jest
    > na tyle istotny, żeby go instalować. Znajomy z FreeBSD też jakoś nie
    > narzeka na nadmiar poprawek.

    No to nie wiem na czym polega twoja rola admina jezeli ty masz patcha raz na
    miesiac. Ja na FreeBSD mam aktualizacje i patche codziennie. Dlatego tacy
    admini jak ja nie sciagaja albo to robia sporadycznie raz na rok a moze
    mniej.

    > Sorry, ale czy autorzy tego programu zgwałcili ci psa i spalili dom, że
    > tak strasznie nienawidzisz ich produktu? Nie to żebym ja go szczególnie
    > lubił, badziewny jest istotnie.

    Dlatego nie lubie producentow tego programu gdyz w celu pozyskania
    uzytkownikow i kasy lamia wszelkie zasady internetu. Jak mozna pisac
    aplikacje ktora korzysta z portow zarezerwowanych dla innych uslog ? np.. 80
    To jest swinstwo i chamstwo

    > Namnożyło się ostatnio świętych w sieci... Jeden w drugiego legalny na
    > 600% normy, etyczny i moralny aż do obrzydzenia... Tylko jakoś mi się w to
    > wierzyć nie chce. Ale to może ja mam jakiś defekt?

    Pisalem o adminach nie o "adminach" Admini nie maja czasu na pierdoly ale
    "admini" sciagaja jeden patch w miesiacu jak im kolega powie ze jest dziura
    a 29 dni sciagaja filmy czy co innego.

    > Jeszcze nie spotkałem takiego admina, który by sobie czasem nie skorzystał
    > z nielimitowanego dostępu jaki ma (albo może sobie włączyć). Z umiarem
    > większym niż typowy fan kazaa, ale jednak... Ale to może dlatego, że mało
    > towarzyski jestem.

    No coz ja uwazam ze kazdy admin ma full dostep i nie ogranicza go bez
    potrzeby. Ale z pewnoscia nie wykorzystuje go do Kazaa a w wiekszosci czasu
    do logowania zdalnego takiego jak ssh. I nie jest to dla przyjemnosci a
    raczej dla konfortu pracy.