  • Data: 2002-11-09 15:50:35
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MSZ" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:5l1cqa.nnf.ln@localhost...

    > Można, oj można...

    Wiesz co Ci powiem. Ciesz sie ze nie jestes moim userem bo z racji tego ze
    jestes upierdliwy juz dawno wypialbym cie z sieci. Ja mialbym spokuj i
    wiecej czasu na administrowanie niz zajmowanie sie takim czlowiekiem jak ty.

    To taka moja prywatna uwaga. Mamponad 300 osob w sieci i nie spotkalem
    zadnego takiego usera. Sa tacy co pytaja ale nie sa i nie staraja sie byc
    jako "jajka" madrzejsci od "kury". Dlatego siec dzila i wszyscy sa
    zadowoleni pomimo ze kazaa2 nie dzial u nas w sieci ;)