  • Data: 2002-11-11 12:53:03
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: MSZ <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-11-07 01:27, Użytkownik Jacek M. napisał:
    > Czesc
    >
    > Jestem "szarym" userem sieci osiedlowej, około 80 userów, łącze ADSL 7/3
    > Mb/s od LubMana.
    > Nigdy nie używałem P2P.
    > Moim zdaniem dajmy sobie spokój z tym kto do czego ma prawo a kto nie....
    > Chodzi tylko o to, żeby umieć ze sobą żyć w miarę bezkonfliktowo - mam na
    > myśli tych, którzy używają w sieci P2P i pozostałych. Problem z tym, że
    > pożeracze pasma nie bardzo mają na to ochotę, bo są taaaaak strasznie
    > niecierpliwi i nie będą czekać "nie wiadomo jak długo", aż im się zassie.

    Nigdy nie miałem nic przeciwko dzieleniu pasma, tak żeby i ściągaczom dać
    okazję do pościągania i pozostałym dać okazję do korzystania z innych
    usług. Nie podoba mi się tylko blokowanie.

    [...]

    > Bzdury. Skoro płacę tyle samo, chcę mieć _chociaż_ pocztę i www... a tu
    > jakże często kupa :-(.

    Dzielenie pasma cudów nie czyni, ale twój problem by na pewno rozwiązało.

    > A filmy... muzyka... programy... inne... jak ktoś coś ma, to udostępnia w
    > LANie... i wszystko idzie po kabelku 100Mb/s... którego i tak nie zatkam, bo
    > mam sieciówkę 10Mb/s.

    A to już wymaga nieco więcej inteligencji, niż odpalenie kazaa i
    udostępnienie całego dysku z kompletem śmieci włącznie... niestety.

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off is a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)