  • Data: 2002-11-11 12:51:11
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    > Co ma plik do sieci... Jesli juz to po drodze jest pare warstw OSI.

    Wiem... ;) Ale według JD status prawny tych bitów uformowanych w pliki (w
    jego wypowiedziach plik pliki plikami pogania) stanowi istotną różnicę dla
    urządzeń sieciowych.

    > Statystycznie w strumieniach aplikacji p2p wystepuja znacznie czesciej
    > transfery plikow zawierajacych dane uznane za nielegalne w momencie
    > znalezienia sie u jednej badz drugiej strony transferu.

    A kto to zbadał? Skoro to sieć P2P, to w jaki sposób można zbadać, co
    naprawdę i w jakich ilościach płynie między użytkownikami? Podejrzewam, że
    w badaniach, o których wspominasz opierano się raczej na statystyce
    zapytań.

    > Z tego Faktu moglyby celnie skorzystac odpowiednie sluzby zajmujace sie
    > powyzszymi zagadnieniami...

    Czemu więc nie korzystają? :>

    --
    When I die I'd like my ashes piped to /dev/null.