  • Data: 2002-11-09 15:50:06
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba nie wierzysz, że przesyłanie wyłącznie legalnych danych odciąży
    > twoją sieć? Zresztą i tak piszesz, że nie zablokowałeś innych sieci P2P,
    > pewnie w nich tylko legalne rzeczy krążą?

    Ja nie wierze ja to wiem z doswiadczenia. Ba nawet nie tylko patrzac na
    legalne czy nie legalne zajmujac sie wylacznie Kazaa2 i wycinajac ja ruch w
    mojej sieci spadl o polowe. To jest rzeczywistosc a nie teoria. Zreszta
    wiele osob zrobilo to co ja i potwierdzili mi fakt ze ich lacza po wycieciu
    tylko kazaa zwolnily sie dosc znacznie.

    > Jw. Czym różni się (z "punktu widzenia" sieci) plik zawierający dane
    > legalne lub nie?

    Plik nielegalny to plik nielegalny i nie ma znaczenia z jakiego punktu
    widzenia na niego spojrzysz. Poprostu rozpowszechniajac go lamiesz prawo. W
    sieciach w wiekszosci przypadkow jest to zabronione a ze admini przymykaja
    oko z racji braku czasu na pelna kontrole to je sciagacie. Czasami admini
    nie chca utrudniac userom zycia i nie blokuja calkowicie programow za
    posrednictwem ktorych najczesciej lamie sie prawo. Mysle ze wytarczy o
    prawie bo tutaj zajmujemy sie czyms innym.

    > Tak, to ja wykradam krowom mleko, duszę dzieci we śnie i wiąże koniom
    > ogony. To przez ludzi takiego jak ja pokroju jest na świecie koklusz,
    > sraczka i gradobicie. Dyskutujmy o argumentach, nie bawmy się w zaczepki
    > osobiste. Przecież o tym także mówi netykieta.

    No ja czytalem wiele razy netykiete i nie zauwazylem zeby poruszala sprawy
    bezposrednio zwiazane z duszeniem dzieci czy kradzieza mleka krowa. To chyba
    tylko twoja interpretacja. Ale jezeli tak to interpretujesz to moze zastanow
    sie nad korzystaniem z internetu.