    Date: Tue, 19 Aug 2014 15:18:28 +0200
    From: bratart <f...@b...usun.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Znów kadrowanie...
    <lsv9eo$f17$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2014-08-19 12:38, Marek pisze:

    > Jedyne co napisałem, to fakt, że artyści tworzą galerie czasem przez
    > lata i to w sposób nieplanowy. Czy naprawdę nigdy nie widziałeś
    > konkretnego obrazu danego artysty prezentowanego w trakcie dwóch różnych
    > tematycznie galerii???? Czy sądzisz, że artysta wie jakie galerie i
    > gdzie będą się odbywały z udziałem jego prac za np 10 lat i będzie się
    > do nich przygotowywał?? :-D

    Czasem tak, czasem siak. Bajkowanie do piwa, a nie na klawiature. Zaraz
    kompletnie przestaniemy się rozumieć bez bełkotliwej ekspresji mowy i
    wymachiwania rąk.

    Jakoś też nie wyobrażam sobie aby Mickiewicz wyciął kawałek z drugiej
    księgi Pana Tadeusza i wkleił to w Dziady. Rozumiesz?

    Jeżeli aspiruje do wystawienia się w Luwrze to chyba już powinienem nad
    tym pracować. Jak stanę się przez przypadek sławny to mogę być
    niezrozumiany i skończę na sznurku.

    Jak ktoś robi galerie moich zdjęć bez mojej kontroli to jest szansa, że
    nie żyję. Więc zwisa mi to...

    > Ok, czy zdjęcia z serii "pod skorupą" nie będą się nadawały do
    > nieplanowanej wystawy "Życie i twórczość Bratart"?

    Nie będą się nadawały. One miały zastosowanie właśnie na tamtej wystawie
    i ja uważam, że nigdzie indziej.

    Jakoś też nie wyobrażam sobie aby Mickiewicz wyciął kawałek z drugiej
    księgi Pana Tadeusza i wkleił to w Dziady.

    Moje dzieło kształtuje ja - pacykarzom fora internetowe.

    Nie obrażam Ciebie, nie mam "nic na myśli" itd. Takie jest moje zdanie i
    możesz się z nim nie zgadzać. Zrozum, nadaj temat i jebnij ripostą.
    Nawet w dyskusji warto mieć koncepcje. Czy nie? ;)

    > Wiesz... nie sądziłem, że jestem na forum wyłącznie dla osób robiących
    > kasę i sławę a reszta tylko dupę zawraca. Jesteś drugą osobą, która
    > zaleca (nie wprost) przeniesienie się na zagraniczne fora jako bardziej
    > właściwe dla mnie. Tak też postąpię. Miłego dnia.

    Ale zauważyłeś ten ironiczny uśmieszek emotikona czy nie? Cholera, jak
    się ich nadużywa to tracą swoją moc, prawda? To też usiłuję przekazać.
    Zerwanie z kanonem jak odbywa się zbyt często czy nachalnie psuje
    odbiór. Chyba, że jest tworzony z premedytacją "tytułem", zamysłem ma
    prowokować. Nie obrażaj się i nie "idź sobie na fora". Newsy umierają to
    raz, a dwa prawdziwa cnota krytyki się ponoć nie boi. :)

    Ja zalecam wprost: jeżeli jest pomysł czyli tytuł podejdę do zdjęcia z
    jakąś refleksją. Jak pokazujemy i "roztrząsamy" jakiś kadr który gwałci
    oko to intencja autora staje się bardzo banalna. Tak jakbyś napisał -
    potnijcie mi zdjęcie a powiem Wam kim jesteście.

    Dodam jeszcze do tego, że zabiegi dodania stateczku czy zmiany koloru
    wody to już cios poniżej pasa - to już grafika komputerowa a nie
    fotografia (tu cyfrowa ma znaczenie w kwestii sprzętowej a nie
    artystycznej - może dlatego przeganiają Ciebie z kadzidłem).

    Przepraszam za ortodoksyjność ale pl.rec.foto.cyfrowa to nie jest forum.
    To grupa dyskusyjna. Tu się dyskutuje a nie wyraża opnie pro publica!
    FFS! Wyraża się własną opnie czy wiedzę. Jest to malutka, subtelna ale i
    wielka różnica. Fotografia się zmieniła i internet też. Ale warto
    zrozumieć gdzie się zasięga opinii. Przynajmniej nie frustruje, że
    zamiast odpowiedzi dostaje się... NTG a w tym wypadku jest to głębokie NTG.

    Szczerze pozdrawiam i wielu kadrów życzę.
    Brat

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.