eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana oleju z 5W50 na 5W40Re: Zmiana oleju z 5W50 na 5W40
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana oleju z 5W50 na 5W40
    Date: Thu, 27 Sep 2012 19:29:48 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <k422ef$u1v$1@node2.news.atman.pl>
    References: <k41g2f$4kf$1@mx1.internetia.pl> <k41g1l$hmn$1@node1.news.atman.pl>
    <k41h5p$j46$1@node1.news.atman.pl> <k41lrp$hq5$1@node2.news.atman.pl>
    <k41oe1$b3k$1@usenet.news.interia.pl> <k41otp$kjn$1@node2.news.atman.pl>
    <t...@4...com>
    <k41q9b$lml$1@node2.news.atman.pl>
    <h...@4...com>
    <k41qf2$lml$3@node2.news.atman.pl> <k421pm$mpi$1@mx1.internetia.pl>
    Reply-To: "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl
    NNTP-Posting-Host: user-109-243-175-193.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1348766992 30783 109.243.175.193 (27 Sep 2012 17:29:52
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Sep 2012 17:29:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20120907 Thunderbird/15.0.1
    In-Reply-To: <k421pm$mpi$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2466883
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-27 19:13, Artur Maśląg pisze:

    > Te karty produktu to lep marketingowy - przy typowej eksploatacji każdy
    > olej spełniający wymogi producenta będzie dobrze spełniał swe zadanie.
    > Zresztą mowa była o volkswagenowskim BCB, który niczego specjalnego nie
    > potrzebuje.
    >
    >

    Nie mówię o tym jakie bezsensowne normy spełnia tylko, jaką ma bazę,
    jakie dodatki, i jakie parametry dla poszczególnych temperatur czy
    obciążeń, ale tu przyznaję rację, dla zwykłego silnika, który
    sporadycznie przekracza 4kRPM i zmienia olej co max 15kkm to niewiele
    zmienia.

    Jest prosty sposob na sprawdzenie jakości oleju, jeździć na jednym przez
    jakieś 100kkm zdjąć misę i zobaczyć ile jest w niej syfu, tandetne
    półsyntetyki czy nawet pseudosyntetyki oparte o HC będą skutkować
    nagromadzeniem różnego rodzaju pozostałości... Oleje w pełni syntetyczne
    na bazie estrów i PAO oraz faktycznie zawierające dodatki
    uszlachetniające a nie tylko na kartce pozostawią silnik czyściutki.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: