  • Data: 2011-03-21 10:40:18
    Temat: Re: Zmiana na auto rodzinne - prośba o opinie.
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Mar, 00:38, Norbert <n...@M...com> wrote:

    > No tak z grubsza napisałem czego wymagam.
    > Co mogę rozwinąć?
    > Wolałbym jakiś choć mały kroczek w przód względem mojego golfa choć może
    > być ciężko bo to wersta TDI GT z pełnym wyposażeniem...

    Też stoję przed podobnym wyborem, tyle że ja z Golf 3 TDI Kombi - też
    chcę kombi ale większe, minimum 2005 -2006 rocznik.
    Szukam i szukam i naprawdę dostaję już kociokwiku ;)

    Podoba mi się C5 kombi, najlepiej 2,0 16V - jeździłem takim z 2004 i
    mi się podobało. Niestety nie mogę znaleźć odpowiedniego egzemplarza,
    jeśli z gazem to najczęściej krajowy i 1,8 16V, a ten nie wiem czy nie
    będzie za słaby do tej budy, i jak pocisnę na trasie to weźmie swoją
    ilość paliwa. Wyposażeniowo to są ze 2-3 sztuki takie jakbym chciał
    (niestety sprowadzone), ale do nich musiałbym jechać ze 300km z W-wy,
    a nie chce mi się tyle km dymać :)

    Podoba mi się jeszcze Mondziak koniec MK3 czyli 2006 rok, też w
    podobnych pieniądzach, jednak z wyposażenia takiego jak chcę jest 1 -
    2,5 V6 w Olsztynie ;)

    Pozdrawiam :)

    PS:
    Ja mam ciutek większy budżet przeznaczony na pojazd, a to spora
    różnica :)