  • Data: 2011-03-21 13:52:32
    Temat: Re: Zmiana na auto rodzinne - prośba o opinie.
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-21 12:55, yabba pisze:

    > Tak jak u mnie. Prawie od zawsze Golfy. :)
    > Dlatego wybrałem Stilo. Silnik w kooperacji z Oplem, aparatura wtryskowa
    > diesla, układ hamulcowy i ABS - Bosch.
    > :)

    Obejrzałem... autko fajne tylko troszke wizualnie do mnie nie przemawia.
    Ma z jednej strony byc pakowne i dla rodziny a z drugiej choć wygląd
    mieć z takim jakby małym pazurkiem...
    Wspominałem o audi bo one maja przynajmniej deske rozdzielczą sporo
    mniej nazwę to spartańską niż przykładowo astra II.
    Mimo ze nie mam duzo grosza chciałbym by nowe auto było jakimś tam
    krokiem na przód wzgledem mojego golfika.