  • Data: 2011-02-20 20:21:49
    Temat: Re: Zimny nie pali..
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-20 20:00, J.F. pisze:

    > Kto wie - moze i to. Zanim sie odpowietrzy to chwila minie.
    > do sprawdzenia na szybko - wlaczyc pare razy zaplon bez rozrusznika.
    > Pompa paliwa sie wtedy uruchamia na sekunde, moze pare razy starczy.

    W beemce pompa zapina się W TRAKCIE KRĘCENIA, wcześniej nie
    dostaje prądu na ten przykład.

    Choć wracając do tematu zapowietrzenia, obwąchałbym furę, bo
    zapowietrzenie oznacza NIESZCZELNOŚĆ ... mnie gnojówą jechało
    cały czas pod maską, jak zapowietrzał się układ. Po likwidacji
    nieszczelności zapach gnoju zniknął.

    6008