  • Data: 2011-02-20 22:03:02
    Temat: Re: Zimny nie pali..
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm ... coś kręcisz ... mając właśnie ów problem (który opisywałem na
    > pmsie) testowałem - napięcie szło na pompę dopiero po przekręceniu
    > kluczyka. Co sens miało przy założeniu, że system nie ma prawa się
    > zapowietrzyć.

    W TDSie dziala to tak, ze kiedy silnik jest zimny (wlaczaja sie swiece
    zarowe) to rowniez uruchamia sie pompa w baku, a kiedy silnik jest
    cieply pompa w baku uruchamia sie dopiero w momencie krecenia rozrusznikiem.

    > BTW, eksperymenta ofociłeś ?

    Zatrzymal sie na etapie rozlozenia na czesci pierwsze.
    W zasadzie to komutator jest do przeszlifowania, bo troche wytarty rowek
    juz jest, a tak to pompce nic nie dolega, nawet szczotki w niezlym
    stanie sa (w mojej pompce rozpdla sie szczotka, a sprezyna dociskajaca
    szczotke zaczela pracowac jako szczotka i wyciela rowek w komutatorze).
    Tu masz zdjecia jak to wyglada.
    http://img267.imageshack.us/g/20110220214517.jpg/

    --
    Karolek