  • Data: 2011-02-20 22:45:48
    Temat: Re: Zimny nie pali..
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mierzyłem tylko latem , bo wtedy problem powstał, więc w razie WÓ
    > zwracam honor ;) ... Jakby mnie ta usterka dopadła w zimie to bym się
    > chyba pociął :)

    Mnie dopadlo wlasnie zima, jakies 2 lata temu :/

    > A co go zarżnęło ... bo żeby zatrzeć w/w to "trza mieć talent" ...

    Normalne zuzycie, przez ten rowek mogly sie szczotki jakos krzywo
    ustawiac na tym rancie, ktory powstal i pompka mogla nie chciec ruszyc.
    Wystarczy wyrownac komutator i pompka jeszcze powinna posluzyc troche.

    > To ta moja ? :) Miło ;)

    Tak, to ta Twoja.

    > BTW: Z tego wniosek, że nie da się autorytatywnie stwierdzić, że jak
    > pada pompka (co jest domeną TDS'ów) że zrypało się to i to ...

    Jest ich domena jak sie jezdzi ciagle na rezerwie... ja tak wlasnie
    swoja zajechalem.
    A usterki tych pompek sprowdzaja sie w zsadzie do uszkodzenia/zuzycia
    szczotek i/lub komutatora.
    Teraz mam na tapecie jedna z najwiekszych bolaczek TDSow, mianowicie
    nastawnik EDC.
    Dorwalem w koncu dla siebie w niezlym stanie i od wczoraj wlasnie
    pozbylem sie wiecznego problemu z odpalaniem na cieplym silniku,
    falowaniem i gasnieciem silnika :>
    Teraz moj stary nastawnik potencjometryczny (EDC) trafil na stol i mam
    zamiar rozlozyc go na czesci pierwsze i wyczyscic (czego ponoc w
    nastawnikach typu EDC nie da sie zrobic).
    Odpowiedni sciagacz mam juz dorobiony i chyba trzeba bedzie tez zrobic
    fotorelacje, bo istnieje tylko dla nastawnikow indukcyjnych (HDK).

    --
    Karolek