  • Data: 2016-10-17 04:18:50
    Temat: Re: Zielona strzałka.
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 16 Oct 2016 22:44:03 +0200 Shrek <...@w...pl> napisał:

    >No właśnie w tym przypadku jest tak extrawagancko, że wyświetla się
    >"zielone".

    Nie rozumiem. Dla samochodów? Dla pociągów? Dla pociągów sygnał
    zezwalający na jazdę się o ile wiem, nie zmienia przy awarii
    przejazdu, zmienia się za to sygnał na TOPach (dwa żółte poziomo,
    zamiast dwóch białych pionowo). Nie słyszałem żeby było to sprzężone
    np. z SBL i powodowało wyświetlenie innego sygnału na semaforze, ale
    specem od USRK nie jestem.

    >W sumie co stoi na przeszkodzie, żeby było normalnie po ludzku czerwone
    >i zielone?

    Racja. Chociaż zdarzają się wjazdy pociągów przy otwartych rogatkach i
    nieświecących czerwonych światłach, wyświetlanie wtedy zielonego
    samochodom powodowałoby jakieś tam przerzucenie odpowiedzialności za
    ew. wypadek na państwo/kolej, a na to władze się nie zgodzą, a tak
    jest zasada - czerwone migające - będzie pociąg, brak czerwonego
    migającego - może być pociąg :->