  • Data: 2012-02-09 13:07:01
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-09 13:39, Skrypëk pisze:

    > Ale dodatkową, nie najpilniejszą fukcjonalność można dodać bez szkody
    > dla Metro.
    > O co tobie tak żal dupę ściska?

    to o jaka funkcjonalnosc mozes to Metro rozbudowac?

    bo wyczytac mozemy:
    9. Personalizacja interfejsu daje jedynie możliwość zmiany tła na białe
    lub czarne i ustawienia akcentów (kafelków, czcionek itd.) na jeden z 10
    kolorów (+1 producenta). Nie można samodzielnie zdefiniować tych barw
    ani wstawić tam np. zdjęć. Chociaż trzeba przyznać, że deweloperzy
    próbują to rozgryźć. Na razie bez większych efektów.

    11. WP7 nie dopuszcza żadnej personalizacji wyglądu systemu na wzór
    Androida czy innych systemów. Nie ma motywów, zamiennych launcherów,
    innych typów pulpitów, nie można nawet zmienić ikon czy czcionek. Tapetę
    można zmienić tylko na ekranie blokady.

    czy odnosnie zamiennikow aplikacji systemowych:
    26. .... Są co prawda zamienniki w Marketplace, ale słabo integrują się
    z systemem - np. nie mają historii, nie wyświetlają nieodebranych itd. W
    rezultacie i tak zawsze trzeba korzystać z dwóch aplikacji - systemowej
    i z Marketplace.

    wymienilem tylko 3 - a podanych ich bylo znacznie wiecej.

    Jakies konkrety od siebie dodasz?

    > Nie potrzebuję. I nie znam nikogo, kto by potrzebował.
    > Dla androidziarzy to jest to bezwzględna i podstawowa konieczność?

    > Zupełnie mnie ta nowa fukcjonalność nie będzie przeszkadzać.

    > Ale to tylko twoja religijna opinia.

    jakiej konkurencji?
    wp7 nie stanowi - na chwile obecna - zadnej konkurencji czy alternatywy.
    I nie mam na mysli androida, ale nawet dotyczy to symbiana czy iOS'a.

    > Aż tak cię boli dupa, że MS potrafił zrobić w raptem rok coś bardziej
    > atrakcyjnego niż Google?
    > Ale będziesz kwiczał, jak Windows 8 zacznie podbijać rynek tabletów. Co
    > przy okazji zwiększy zainteresowanie Windows Phonem i Xboxem.
    > O jak się androidziarze zesracie, aż tutaj będzie czuć.

    M$ chyba Ci placi za szerzenie takich bredni wokol?
    Bo jestes tu jedyna osoba podchodzaca do tego Wp7 - czyli to co masz
    calkowicie bezkrtytycznie.

    Windows8 na tabletach na razie raczkuje.
    WP7 pokazalo juz swoja nieudolnosc i sprecyzowalo klienta koncowego:
    spojrz w lustro :-o

    --
    pozdr
    Adam (AL)