  • Data: 2012-02-09 13:53:29
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > to o jaka funkcjonalnosc mozes to Metro rozbudowac?

    Czemu ja mam to robić? MS będzie dodawał w kolejnych wersjach.
    Ja nie mam na to czasu.

    Hm?

    > jakiej konkurencji?
    > wp7 nie stanowi - na chwile obecna - zadnej konkurencji czy
    > alternatywy. I nie mam na mysli androida, ale nawet dotyczy to
    > symbiana czy iOS'a.

    Wyniki sprzedaży Lumii zaprzeczają twoim objawieniom.

    > M$ chyba Ci placi za szerzenie takich bredni wokol?

    Jakich bredni? Że Windows 8 się ludziom spodoba i będzie się dobrze
    sprzedawać?
    Przerżniecie androidziarze na rynku tabletów tak samo jak linuksiarze na
    rynku desktopów :)

    > Bo jestes tu jedyna osoba podchodzaca do tego Wp7 - czyli to co masz
    > calkowicie bezkrtytycznie.

    Nie podchodzę bezkrytycznie, tylko odrzucam twoją krytykę, która da się
    streścić jednym zdaniem: niedobre, bo inne niż android. Tylko że to akurat
    zaleta a nie wada :>

    > Windows8 na tabletach na razie raczkuje.

    No bo dopiero jest na etapie beta. Do jesieni jeszcze daleko.