  • Data: 2012-02-09 14:18:45
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-09 15:08, Skrypëk pisze:

    > Czyli jaką? Aparat fotograficzny? GPS? To też mam.

    pelna funkcjonalnosc procz telefonowania via gsm, ale korzystajac z
    uslug voip (po WiFi) nie ma juz z tym najmniejszego problemu (dodatkowo
    masz uslugi typu skype, fring, etc) - o czym w wp7 mozesz na chwile
    obecna pomazyc jedynie).
    Wiec masz taki maly hand-komputerek (cos a'la tablet WiFi)
    w tym mozliwosc zainstalowania dowolnego programu z marketu jak i spoza.
    czyli pelna funkcjonalnosc (bez aktywnego modulu gsm)

    > Miałem nawet kilka.

    to je moze wlacz :)

    > Ze dwa mi się pałętają gdzieś po biurze, nikt ich
    > nie chce :>

    wola 6 kafelkow w bialej obudowie?

    --
    pozdr