  • Data: 2012-02-09 12:39:33
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Ale co Ci działa, przewijanie kafli tam i spowrotem, wiem że działa.
    > Chodzi o funkcjonalność której nie ma, albo niby jest ale u nas nie
    > działa.

    Ale dodatkową, nie najpilniejszą fukcjonalność można dodać bez szkody dla
    Metro.
    O co tobie tak żal dupę ściska?

    > A masz jakąś nakładkę na WP7 z kaflami we wzorek?
    > Może porozmawiajmy o wzorkach i kolorkach, jakie by pasowały do kafli.

    Nie potrzebuję. I nie znam nikogo, kto by potrzebował.
    Dla androidziarzy to jest to bezwzględna i podstawowa konieczność?

    > Jak Ci w Apollo dodadzą obsługę karty pamięci, to też zachowasz
    > stoicki spokój?

    Zupełnie mnie ta nowa fukcjonalność nie będzie przeszkadzać.

    > Nic nie płaci, bo nie chwalę androida, uważam tylko że jest znacznie
    > mniej spierdolony od reszty. Od dosyć niedawna, bo wcześniej było
    > słabo.

    Ale to tylko twoja religijna opinia.

    > Natomiast Twoje zachwyty nad WP7, w którym jak na razie można tylko
    > kafle poprzewijać,

    To może zacznij od włożenia SIMa, wtedy będzie można dużo więcej. Jak
    jeszcze odkryjesz internet, to objawi ci jeszcze mńostwo innych możliwości
    poza przewijaniem kafli.
    Jeszcze jakbyś w końcu znalazł sobie jakichs przyjaciół i dodał do
    kontaktów, to już w ogóle.

    Czego ty się spodziewałeś w gołym telefonie?

    > Ja bym się cieszył z konkurencji, bo to ona sprawia że na rynek
    > trafiają coraz lepsze produkty. Tyle że WP7, jest jak na razie
    > konkurencją dla telefonu dla seniora. A chwalenie go jest skrajną
    > głupotą, nawet jeśli Ci za to płacą.

    Aż tak cię boli dupa, że MS potrafił zrobić w raptem rok coś bardziej
    atrakcyjnego niż Google?
    Ale będziesz kwiczał, jak Windows 8 zacznie podbijać rynek tabletów. Co przy
    okazji zwiększy zainteresowanie Windows Phonem i Xboxem.
    O jak się androidziarze zesracie, aż tutaj będzie czuć.